Gör ni album av bröllopsbilderna?
Snart får vi våra bröllopsbilder från fotografen och tänkte sätta in en hel del i ett album, men har inte riktigt bestämt oss för hur det ska se ut och vara disponerat. Hur gör ni andra. Någon som vill visa?
Snart får vi våra bröllopsbilder från fotografen och tänkte sätta in en hel del i ett album, men har inte riktigt bestämt oss för hur det ska se ut och vara disponerat. Hur gör ni andra. Någon som vill visa?
Jag hade inte tänkt på fotoböcker faktiskt, det kan ju vara en bra julklapp. Jag tänkte göra ett gammeldags album också, men skulle behöva lite inspiration till det.
Sen brukar min mamma få en fotokalender varje år så det blir nog ett bröllopsfoto i augusti i den nästa år.
Vi kommer också att göra några förstoringar och sätta upp på väggen. Sen har min man föreslagit att vi ska lämna in ett foto till en konstnär, vi får se hur vi gör med det.
Nu har jag skickat en beställning på alla fotografens bilder till ett labb som heter Crimson. Lite dyrare är Fuji och Smartfoto, men jag har kollat några recensioner innan så jag hoppas att det blir bra. Vi har köpt 2 album på Panduro och ska sätta in allt från förevigsel, vigsel och mingel och fest i dem.
Crimson var bra, det gick väldigt snabbt att få bilderna. Nu sitter jag med tackorten.
puffar lite om det är någon som vill lägga in bilder på sitt album.