Inlägg från: Louise22 |Visa alla inlägg
  • Louise22

Snälla hjälp mig hitta en svart/vit bukett!!

Här är min svägerskas brudbukett dom hade med rocktema mycket fin bukett, även där man höll i den va det svartlindat sådant tyg eller va det kallas hehehe hoppas det kan hjälpa lite iaf
  • Louise22
    rockbrud2011 skrev 2011-09-24 19:58:03 följande:
    Dom är jätte fina allihopa :) tack ska ni ha..

Louise22 du har kanske lite mer tips och ideer eftersom att du varit med om ett rock bröllop?
    Ja hehe, dom hade ju olika namn på borden, rockgruppsnamn alltså, tex Queen, Metallica etc. så var det en bild på gruppen med det va lite trevligt hehe. Dom hade även dukat fint med vita siden dukar typ och diamantstenar som gick i rött iofs mig men man kan ju även ha svarta. Det var svarta servetter och fina rosor på broden, dom dansade valsen till en rocklåt kommer tyväolrr in te ihåg vilken haha, dom hade buffé, mängder med alkohol, tårtan va svart med vita rosor på ne det va en skitrolig upplevelse kommer alrdig glömma deras bröllop, annorlunda med så kul att ni ska ha det :) kommer att gå jätte bra :) bruden hade även hon en svart klänning och min bror hade svarta byxor, röd shorta och svart slips dom var så stiliga så :)
Svar på tråden Snälla hjälp mig hitta en svart/vit bukett!!