Inlägg från: Pinkgrape |Visa alla inlägg
  • Pinkgrape

Hjälp mig tjejer vilken ring?

Jag gillar glitter, tycker det är ofta är väldigt snyggt med mycket bling. Jag måste dock säga att den där ringen inte alls föll mig i smaken, utan tycker den var rätt.. (förlåt) ful. Det är alltså min personliga åsikt, sedan kanske inte du eller någon annan delar den och det är ju precis som det ska vara :)

Jag tror det är att det blir just så många små stenar, som gör att den får ett (för mig) lite rörigt intryck. Och jag gillar inte blått, kanske blir påverkad av det också :P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Noidue skrev 2011-09-27 14:51:04 följande:
    Det blev en väldigt mycket enklare ring inga utav ovanstående satt bra på mig.. Den kanske också ser lite mycket ut men när jag provade den i affären så var det verkligen sånt där "Halleluja moment" det var så rätt! Tack för er hjälpt tjejer!

Är det här ringen du valde? Bra val isåfall, jättefin :D
  • Pinkgrape
    Noidue skrev 2011-09-27 17:20:33 följande:
    Japp Jag är jätte nöjd med den! Det stod verkligen mitt namn på den.. Dock var det 4 månaders leverans tid!!! Så det var ju tur att jag köpte den nu.. Tänkte att vi skulle väntat med det till april-maj eftersom vi gifter oss i Juli men provade ringar idag och eftersom det kändes perfekt så slog vi till
    Förstår att du är nöjd, den slår alla andra ringar du visat här med hästlängder! Skönt att veta också att du hinner få den i god tid före bröllopet också :)
Svar på tråden Hjälp mig tjejer vilken ring?