• Noidue

Hjälp mig tjejer vilken ring?

Jag vet inte vilken ring jag ska välja. Jag vet att vigselringar skall vara enklare osv men jag valde att ha en enklare förlovningsring och vill därför ha en lite mer glittrig vigselring men jag kan inte bestämma mig. Ringen jag har nu är i guld så då antar jag att vigselringen också skall vara i guld?

Jag har kikat lite på denna:

Vad tycker ni? Vill ha så ärliga svar som möjligt

Ni får gärna ge tips på sidor man kan leta ringar på och kanske tips på andra ringar överhuvudtaget
  • Svar på tråden Hjälp mig tjejer vilken ring?
  • Noidue

Tack för de ärliga svaren uppskattades Vad tycker ni om dessa?

• Noidue

Mycket bra tips Ska åka och prova några imorgon så man är väl väldigt kaxig nu men sen när det väl kommer till kritan så kanske man inte vill ha den där stoora ringen.. Men jag vill ha något som är lite roligare än förlovningsringen. Förlovningsringen är i gul guld med små diamanter på väldigt små och ser inte mycket ut till världen utan är bara väldigt enkel därför jag känner att jag vill ha något lite glittrigare denna gången Jag får nog prova men är rädd att det ska se väldigt konstigt ut att ha ena i gul guld och andra i vitt guld.. även om de är de i vitt guld precis som du säger lyfter fram diamanterna mer och är vackrare överhuvudtaget..

• Noidue

Det blev en väldigt mycket enklare ring inga utav ovanstående satt bra på mig.. Den kanske också ser lite mycket ut men när jag provade den i affären så var det verkligen sånt där "Halleluja moment" det var så rätt! Tack för er hjälpt tjejer!

• Noidue
    Pinkgrape skrev 2011-09-27 16:48:12 följande:
    Är det här ringen du valde? Bra val isåfall, jättefin :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Japp Jag är jätte nöjd med den! Det stod verkligen mitt namn på den.. Dock var det 4 månaders leverans tid!!! Så det var ju tur att jag köpte den nu.. Tänkte att vi skulle väntat med det till april-maj eftersom vi gifter oss i Juli men provade ringar idag och eftersom det kändes perfekt så slog vi till
Svar på tråden Hjälp mig tjejer vilken ring?