• sofi 88

Hjälp mig tjejer vilken ring?

Jag tycker att det är just vigselringen som ska vara lite pråligare/med diamanter, kör samma att jag har en slät enkel ring som förlovningsring och kör en lite smalare alliansring som vigselring. Uppfattar det som att du har en röd/gulguldsring nu? Tycker att man kan blanda guldfärger, ofta ser diamanterna snyggare ut om det är vitguld/platina i infattningen så om du vill ha en rödguldsvigselring med diamanter kan du ju ha en vitguldsinfattning ändå? Eller helt enkelt köra en vitguldsring med diamanter. Det är ganska rejäla och annorlunda ringar du visar, ett tips är bara att ta ett steg tillbaka och fundera på om du kommer trivas med att ha dem på fingret varje dag i många många år eller om du tycker de bara ser rätt tuffa ut nu men kanske tröttnar? Av ringarna du visar så röstar jag på den sista fast i vitguld istället för rött. Den känns som en klassisk modell som man inte tröttnar på :)

• sofi 88
    Noidue skrev 2011-09-27 14:51:04 följande:
    Det blev en väldigt mycket enklare ring inga utav ovanstående satt bra på mig.. Den kanske också ser lite mycket ut men när jag provade den i affären så var det verkligen sånt där "Halleluja moment" det var så rätt! Tack för er hjälpt tjejer!

Härligt! Det är ju så man vill att det ska kännas när man tar på sig sin ring! Och det är alltid bättre att prova än kika på nätet, de ser ju helt annorlunda ut i verkligheten och på fingrarna.
Svar på tråden Hjälp mig tjejer vilken ring?