Nagelpåbyggnad i Malmö?
Någon som kan rekommendera något ställe för nagelpåbyggnad i Malmö? Och som även gör vanlig manikyr (på mannen)
Någon som kan rekommendera något ställe för nagelpåbyggnad i Malmö? Och som även gör vanlig manikyr (på mannen)
Jag brukade alltid gå till Triangeln och få mina naglar gjorda på salongen där inne. Kommer dock inte riktigt ihåg vad den hette... kan det varit något med american nails? Äsch, det var den enda nagelsalongen där inne iaf ;) Har alltid blivit supernöjd och då har jag provat akrylnaglar, gelénaglar, vanlig målning och fransk manikyr.
Jag har provat dem men var inte särskilt nöjd, tyvärr
Puffar
Ingen?
Maria L på biosculpture salongen gjorde mina till mitt bröllop för någon vecka sedan. LÄste på hennes hemsida at hon gör oxå manikyr. Jag blev jätte nöjd med resultatet. Jag har tidigare fått gjort i gele hos någon annan men tyckte det var en massa slipande mellan lagren. Är lite annan teknik hos Maria. Hade gärna fortsatt hos henne men orkar inte köra in till Malmö så ofta bara för att bygga naglarna, (bor i Ystad)
Vad kostade ett nytt sett?höll naglarna bra?
Jag gjorde också mina naglar hos Maria, blev jättebra och hon var supertrevlig! Dessutom får man gratis borttagning :) mljung.se är hennes hemsida :)
HIttar inte kvittot men jag tyckte det var överkomligt. Tror det var runt 500?? Är inte helt säker på exakt pris så ni får ha överseende MEN då hade jag vita tippar med silver glitter mellan det vita och genomskinliga och två röda hjärtan på en nagel. De höll jätte bra. Jag gjorde dom dagen innan bröllopet. Min erfarenhet av nagelbyggnad är att göra ett set innan man gör nytt för dagen D.
Tyvärr är de inte så snygga längre efter 2,5 v MEN det har med mitt yrke att göra. Mitt jobb sliter hårt på byggda naglar!
Triangeln har en nagelbutik där endast asiater jobber och dom är billiga och duktiga men vissa är inte så bra på svenska tyvärr. De är även duktuga på fötter och jag själv gick alltid till dom när jag pluggade i malmö och jag vart alltid nöjd plys att de höll jättebra