• Jane

Gåvor inför bröllopet till dem som hjälpt till som mest! ? Vad fylla dessa korgar med?

Hmm svårt det beror på vad för slags korg man vill ordna, är det en matkorg tycker jag man kan köra med en vinflaska, kex, någon ost eller  italiensk salami/korv, någon sort nötter, en fin olivolja kanske? kanske någott gott löste med koppar istället för vin?

eller en "lyxkorg" med en flaska vin, 2 vinglas, ett fint ljus, servetter, kanske servettringar t.o.m, och något ätbart

eller en "badkorg" med  2 baddukar, tvålpump, vanlig tvål, ett fint ljus man kan ha i badrummet, badtofflor?

• Jane
    Hanna05 skrev 2011-10-13 15:36:09 följande:
    Ska inte ha någon speciell korg, utan ska nog vara ganska blandat i korgen.

Det jag kommit på hittils som jag ska fylla dem med är :
    En flaska rött & en flaska vitt. Choklad. Mandelskorpor. Olivolja. Ljus. Servetter. Handdukar. Tvål. Te & två tekoppar.

Badtofflor vart köper man det? :P

Till kvinnan: Ett halsband med en gravyr "Tack"
    Till mannen: ?? (Funderar på en kaffekopp, en skål eller något här ... )

Eventuellt även två biobiljetter eller ett presentkort på en restaurang.
    Ännu bättre! Allt du har hittills är bra. badtofflor finns lite överallt, kanske Jysk? Om du har halsband till kvinnan kanske du kan ha ett armband till mannen? Sånna som finns rätt så billiga i Guldfynd?
    Något av dessa kanske?

http://www.guldfynd.se/page.jsp?step=1&node=156&productType=4&attributeType_1=&attributeType_2=451&attributeType_4=&priceRange=0-500&articlesPerStep=48&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

Eller kanske manschettknappar?
Svar på tråden Gåvor inför bröllopet till dem som hjälpt till som mest! ? Vad fylla dessa korgar med?