• Anonym

Jag är så himla nervös/rädd att det ska regna på vår bröllopsdag. Hur ska jag komma över det...

Känner mig så fånig som tycker att det vore pest att det regnar på vår dag.

Allt blir så mycket finare och bättre om det är fint väder, vid lokalen nere vid vattnet!

Jag kommer bli superledsen och nere om det regnar eller blåser.... men jag orkar inte tänka på detta varje dag i mer än 9 månader nu!

Ahhh... vad gör man? Är det stor risk att det regnar på bröllop?

• Svar på tråden Jag är så himla nervös/rädd att det ska regna på vår bröllopsdag. Hur ska jag komma över det...
  • Anonym

Med tanke på att vi bor i Sverige så finns det ju en risk att det kan regna på ens bröllopsdag.

Man brukar säga att regna på bröllopsdagen betyder lycka. Dvs att ni kommer ha ett riktigt lyckligt äktenskap.

Även om jag kan förstå dig till en viss del så hjälper det inte att tänka negativt.
    Vill du ha sol så tänk att du kommer få sol. Ett positivt tänkande kommer hjälpa dig på traven ;)

• Anonym

Ahhhh jag vet att regn betyder lycka, alla säger det.. men det skiter jag i
    Jag vill ha SOL. I alla fall när vi ska fotas och under riskastning och under färden till lokalen, sen kan det få regna

Svar på tråden Jag är så himla nervös/rädd att det ska regna på vår bröllopsdag. Hur ska jag komma över det...