• Liten

Skev verklighetsuppfattningen av Bröllopstorget? :)

En slät guldring skulle jag nog tycka vara kul att se trots allt, jag menar kombon av en slät guldgulsring och en vitguldsring är oslagbar tillsammans och då behöver det ju inte kosta skjortan Skrattande
    Sen vet jag att det finns många ringar som kostar massor som jag tycker är riktigt fina, men som ni nämnt ovan tror jag inte att jag skulle våga gå runt med en sådan till vardags! Däremot spelar det för mig stor roll vad jag tycker passar in i min vardag. vilken ring som i sig skulle se bra ut på mitt finger Glad

• Liten
    Nudax skrev 2011-10-06 16:21:15 följande:
    Kul! Det är nämligen det jag börjat luta mot =D D.v.s. att kombinera min släta guld-förlovningsring med en slät vitgulds-vigselring sen! =) Precis, det är vad som är mest mig och som är mest praktiskt för mig att ha, tycker det är riktigt snyggt också =) Vad har du ?
    Jag har ingenting Flört Enda ringen som sitter på min vänstra hand sitter på pekfingret, en stålring från Kreta, svart med guldtext och två hjärtan runt där det står forever love Glad
    Med andra ord jag är inte förlovad, men hoppas på att bli det relativt snart. Har blivit tillsagd av killen min att han har ensamrätt på att fria så jag väntar (o)tålmodigt Flört
    Däremot vet han att jag vill vara med och välja ut ring och han vet att jag inte tål silver så vi får se Flört
    Ser däremot gärna bilder på din ring och lite info vad du har för märke och vad den kostade och så!
  • Liten

Riktigt fina ringar, enkla och stilrena Glad
    Sen gillar jag bling också men tror inte jag skulle våga ha de på mig ^^

• Liten
    SaJo1981 skrev 2011-10-08 18:54:51 följande:
    här är våra ringar (inte en jätte bra bild men....)

förlovningsringarna ser ut så här i orginal: 

Sen har vi graverat våra namn på utsidan av dem och min man har specialbeställt sin så hans är tvärtom i färg (det som är rött är vitt och tvärtom....men hans ring kostade nästan dubbelt så mycket....fast han får ju bara en=) hehe)
    Detta är också ett mycket trevligt alternativ! Hur fint är det inte med namn på utsidan av ringen, rädd är jag dock för att jag lätt själv skulle tröttna på detta. Men det märker vi, när det väl blir aktuellt kanske jag inte ens är inne på samma spår längre Flört
Svar på tråden Skev verklighetsuppfattningen av Bröllopstorget? :)