Visa mig era skor!!!
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
Blått är verkligen sjukt snyggt! Vad hade du för bukett?
Är det någon som sett skor liknande dessa? Behover inte vara peep-toe (ska gifta mig i oktober) men färgen är fantastisk.
Kom igen tjejer... fler skobilder. Håga, låga, tuffa, romantiska, klassiska, vita, svarta, prickiga, randiga, gula och blå... alla skor är välkomna! :)
Jag har ju snöat in mig lite på dessa skorna. Men dels kan jag inte bestämma mig för rött eller rosa (de rosa har röd sula och röda hjärtan). Sen funderar jag även på om det blir lite "mycket" med lackskor. det kasnke blänker för mycket?
Kom igen tjejer... fler skor måste det väl finnas?
puffar lite...
Jag älskar tanken på en annan färg på skorna. Jag är väldigt obrudig. Jag var t ex i en brudbutik för första gången i helgen och häpnades över hur vitt allting var... det är verkligen inte jag. Jag måste få till så att jag känner mig som mig själv fast att jag är brud, och jag älskar färg.
Jag bara inte bestämma vilken.
Vi ska gifta oss i oktober så lite mörkare färger känns rätt... eller?
Funderar på att ha en chockrosa och röd brudbukett och sen då antingen röda eller chockrosa skor. Men samtidigt blev jag sugen på typ senapsgult och orange när jag såg alla underbara bilder.
Vilket material tror ni är snyggast? Måste det vara satin eller kan det vara lack/skinn/paljetter?
Jag ska ha en väldigt romantisk klänning i spets, har inte bestämt mig om den ska vara lång eller kort än men den kommer vara helt i spets.
*puff*
Är det ingen som haft senapsgula skor eller röda lackskor?
Jag ska ha den här klänningen.
www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4056176.html
MochR, vad tycker du om dessa? Finns i massor av andra färger också!
http://ninashoes.com/criana-apple-green-luster-satin--14687
http://ninashoes.com/forbes-apple-green-luster-satin--15022
Varsågod :) Finns som lågskor också - så kan man byta framåt småtimmarna :)
Hej, jag har faktiskt funderat på det där själv men inte förstått hur jag gör! Hur får jag bort stämpeln, alternativt kan jag ta bort bilderna? Vill absolut inte inkränka på andras rättigheter!
Skickade faktiskt en fråga för någon vecka sedan till supporten här men de kunde inte hjälpa mig!