• Jane

Visa mig era skor!!!

daniiel skrev 2011-10-19 01:23:49 följande:
    Länkar några skor i färg som jag tycker är fina :) Både med hög-, låg-, kil- och utan klack, billiga och dyra.
    daniiel du är bäst!! jag letar röda kilklackar eller röda lackskor så tack för länkarna!
  • Jane
    Drömmaren skrev 2011-10-25 08:48:43 följande:
    *puff*

Är det ingen som haft senapsgula skor eller röda lackskor?
    jag ska ha röda lackskor eller röda kilklackar, har bara inte hittat dom än
  • Jane
    Drömmaren skrev 2011-10-25 12:19:02 följande:
    Vad ska du ha för klänning?

Jag är ju lite sugen på dessa skorna. Men ska ha en klänning helt i spets. Vet inte om det blir för stor kontrast med lackskor (?)
    Om du har en klänning i spets så tror jag faktiskt att röda lackskor inte skulle passa särskilt bra, spets är klassiskt och elegant, lackskor är mer tufft, så jag skulle nog satsa på några röda skor i satin, tyg eller liknande, kanske läder, men det beror ju på hur de ser ut. Har du en bild på din klänning?

jag ska ha denna klänning fast kritvit
  • Jane
    Drömmaren skrev 2011-10-25 13:28:27 följande:
    Jag ska ha den här klänningen.

Finns fler bilder i ett bildspel här: smallpigart.se/show/JohannaJohan10/
    Jättevacker klänning verkligen! Hade du tänkt att ha bandet i midjan i samma färg som skorna då? Ett rött band hade varit jättefint och då kan du matcha med röda sidenskor, blir urläckert!
  • Jane
    Drömmaren skrev 2011-10-25 13:40:35 följande:
    Jag hade väl egentligen inte tänkt det, men det kanske är en bra idé. Jag hade tänkt en riktigt färgklick till brudbukett och röda läppar. Men då kanske jag slipper läppstiftet och kan kräma på med ögonskugga istället :)
    jag kan tänka mig att ett rött sidenband i midjan, röda sidenskor (finns rätt så billiga pumps på dinsko, daniiel länkade dem längre upp här), röda rosor, och ett svagare matt rött läppstift, kommer funka jättebra och det blir nog inte för mycket färg.

jag själv hade tänkt mig vita klänningen med röda skor, rött läppstift (vilket jag inte kan motstå för jag har det till vardags), en stor bukett med röd/svarta rosor, MEN jag kommer inte ha en röd handväska för det tycker jag blir för mycket, den kommer vara vit.
  • Jane
    MochR skrev 2011-10-25 23:53:40 följande:
    Synd! Har inte gett upp hoppet än men det känns svårt att hitta snygga gröna skor...
    Tipsar dig om att kika på alla kinaklännings-sidor de säljer massa andra prylar och framförallt skor. Jag har faktiskt stött på massor med fina skor. exempelvis dessa sidor

www.tidebuy.com
    www.lightinthebox.com
  • Jane
    Lommila1 skrev 2011-10-26 10:30:46 följande:
    Dessa har jag beställt från Light in the box

I kombination med denna;

Är skostorlekarna likadana som i sverige? jag har exempelvis storlek 37, men köper jag 37 utomlands kan det hända att dom är för stora eller för små.
  • Jane
    28juli2012 skrev 2011-12-15 15:37:34 följande:
    Ingen som tänker ha kilklack?Skrattande

Jag tänker ha kilklack om jag hittar några sådana. Det är svårt att hitta några passande som är festliga och i rätt färg.

Svar på tråden Visa mig era skor!!!