Inlägg från: Nikkita |Visa alla inlägg
  • Nikkita

Visa mig era skor!!!

Drömmaren skrev 2011-10-12 14:33:46 följande:
    Är det någon som sett skor liknande dessa? Behover inte vara peep-toe (ska gifta mig i oktober) men färgen är fantastisk.

Jag har för mig att Bianco sålde dem i våras! 
  • Nikkita
    Marys skrev 2011-10-15 21:17:52 följande:
    Har samma sko i siden...men utan stenar, st 37..tror jag..blinget går att limma på. Dom är helt nya. Super snygga ! MEN ack såååå höga Oskyldig Tänk dig för !!! Du kan få köpa dom om du vill ?
    Åååh, jag älskar höga skor (om de har platå) men har storlek 35 så det är riktigt svårt att hitta några som passar & som är i min stil Obestämd men jag letar tappert vidare, letar dock själv efter ivory eller lila skor!
  • Nikkita
    Drömmaren skrev 2011-10-26 22:17:04 följande:
    hej igen, kollade precis i mitt bildgalleri och där är det tomt så jag kan varken radera eller förändra någonting. Och som sagt... det var detta jag var i kontakt med supporten om. Så jag tar tacksamt emot hjälp. Både här eller i privat meddelande!
    Gå in på din sida, Klicka på "bildgalleri" ändra i boxen högst upp till " Forumbilder". Där kan du ändra eller radera dina bilder Glad Hoppas att det fungerar!
  • Nikkita

Som det känns nu kommer jag att ha dessa skorna Skrattande

Köpta på brandos!
    Ska bara gå runt lite till i dem för att känna efter så jag inte får jätte ont i fötterna av dem Glad Inte värt det även om då de är snygga.

Svar på tråden Visa mig era skor!!!