Vad kul att du tänkt göra samma sak!
Jag har inte kommit långt alls i min bak planering. Har bara tänkt jag skall baka massa olika saker. Ska bli super kul! Tårtan kommer jag nog beställa eftersom det inte är något jag gjort förut, förutom en och en annan barntårta till födelsedag.
Igår ringde vi om en lokal, jag ska fixa så jag får åka och kolla på den för min sambo säger att det inte är specielt fint där. Så jag vill se om det inte går att fixa med lite dukar och blommor och allt vad man kan tänka sig.
Vi hade tänkt oss en ganska liten vigsel först, men nu är vi uppe i 30 per och då har jag inte skrivit upp alla jag verkligen vill bjuda. Hur många kommer ni bjuda och hur har ni tänkt cermonin och lokal? :)
lilla jag skrev 2011-10-14 01:18:49 följande:
Vi kommer endast ha en fika efter vigseln. Det blir massa hembakt och sen en riktigt fin bröllopstårta. Helt alkoholfritt och barn är välkomna. Det kommer nog bli (hoppas jag iaf) en riktigt mysig stämning på fikan utan tvång för nånting mer än att umgås och ha trevligt.
Det är bara 4 veckor kvar nu så jag håller på att planera mina bak in i minsta detalj. Ska bli så kul att baka massor.
Har du funderat nåt på vad du vill baka?