• RiNa

Ytterplagg.

Jag gifter mig i februari och behöver ett varmt men snyggt ytterplagg att ha över klänningen vid transport och fotografering utomhus. Har ingen aning om vad jag ska ha. Vad har ni andra vinterbrudar?

• Svar på tråden Ytterplagg.
  • Januaribrud

Tack Märket heter Sisters Point och jag köpte den på cassels av alla ställen Såg den av en slump när jag gick förbi affären och gick in och högg den direkt. Vet inte om märket säljs på andra ställen eller på nätet.

• charlotteh

Ullkappor kan vara väldigt trevliga!
    Kolla in den här google-sökningen på coat wool white:
    www.google.com/search&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1067&bih=720#um=1&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US%3Aofficial&tbm=isch&sa=1&q=coat+wool+white&pbx=1&oq=coat+wool+white&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=333039l337956l0l338201l15l14l0l5l5l0l246l1443l2.4.3l9l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=a37a2ce8be2f409b&biw=1067&bih=720

Det fanns mycket fint...
    Lycka till!

• charlotteh

Oj, det blev en lång länk och det syns inte att hela är en länk, men klipp in i webläsaren eller googla: coat wool white

Ull är varmt utan att vara bylsigt, och man blir ente heller alldeles för varm om det nu inte skulle vara så kallt ute.

• RiNa
    Januaribrud skrev 2011-10-16 18:26:13 följande:

Tack Märket heter Sisters Point och jag köpte den på cassels av alla ställen Såg den av en slump när jag gick förbi affären och gick in och högg den direkt. Vet inte om märket säljs på andra ställen eller på nätet.

Vad kostade den?
  • Januaribrud
    RiNa skrev 2011-10-16 21:42:30 följande:
    Vad kostade den?
    Den kostade 599 kr om jag inte minns fel. Hade hoppats att komma undan lite billigare egentligen men denna jackan kan man ju även använda efter bröllopet så då tyckte jag det var helt ok.
  • RiNa

Januaribrud: vilken färg är det på den? Ivory? Beige?

• Januaribrud
    RiNa skrev 2011-10-17 11:51:24 följande:
    Januaribrud: vilken färg är det på den? Ivory? Beige?
    Den är nog någonstans mellan ivory och beige. Min klänning är ivory och jackan är nog något mer "gulaktig" i färgen jämfört med klänningen. Bilden beskriver färgen rätt så bra men det kan ju såklart variera vilka inställningar man har på sin skärm o.s.v. Du får besöka närmaste casselsbutik och se om den finns kvar och titta på den
  • miahelena

Jag gifte mig på vintern och hade en vit ullkappa.

Bilderna här ovanför är jättefina!!

• Sofia K
    RiNa skrev 2011-10-16 08:43:03 följande:
    Jag gifter mig i februari och behöver ett varmt men snyggt ytterplagg att ha över klänningen vid transport och fotografering utomhus. Har ingen aning om vad jag ska ha. Vad har ni andra vinterbrudar?
    Jag gifter mig ocksa i februari. Planerar att kopa nagon slags bolero att ha, bade ute vid fotografering och inne om det kanns naket med bara axlar. Om det ar riktigt kallt kommer jag att ha en vit dunkappa vid forflyttning utomhus.
  • idaa

Jag ska ha en pälsbolero! Har tyvärr ingen bild i dagsläget...
    Den är långärmad och går ner till knytningen i ryggen! Har satt dit en hake så man kan stänga den också.
    Själv gifter jag mig 7 januari och hoppas på att den ska värma mig! Om du är intresserad av bild eller kanske till och med köpa den så hör gärna av dig! 

Svar på tråden Ytterplagg.