Ytterplagg.
Jag gifter mig i februari och behöver ett varmt men snyggt ytterplagg att ha över klänningen vid transport och fotografering utomhus. Har ingen aning om vad jag ska ha. Vad har ni andra vinterbrudar?
Jag gifter mig i februari och behöver ett varmt men snyggt ytterplagg att ha över klänningen vid transport och fotografering utomhus. Har ingen aning om vad jag ska ha. Vad har ni andra vinterbrudar?
Tack Märket heter Sisters Point och jag köpte den på cassels av alla ställen Såg den av en slump när jag gick förbi affären och gick in och högg den direkt. Vet inte om märket säljs på andra ställen eller på nätet.
Ullkappor kan vara väldigt trevliga!
Kolla in den här google-sökningen på coat wool white:
www.google.com/search&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1067&bih=720#um=1&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US%3Aofficial&tbm=isch&sa=1&q=coat+wool+white&pbx=1&oq=coat+wool+white&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=333039l337956l0l338201l15l14l0l5l5l0l246l1443l2.4.3l9l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=a37a2ce8be2f409b&biw=1067&bih=720
Det fanns mycket fint...
Lycka till!
Oj, det blev en lång länk och det syns inte att hela är en länk, men klipp in i webläsaren eller googla: coat wool white
Ull är varmt utan att vara bylsigt, och man blir ente heller alldeles för varm om det nu inte skulle vara så kallt ute.
Tack Märket heter Sisters Point och jag köpte den på cassels av alla ställen Såg den av en slump när jag gick förbi affären och gick in och högg den direkt. Vet inte om märket säljs på andra ställen eller på nätet.
Den här har jag tänkt att ha. Finns hos Diadema
www.diadema.se/jacka-p-263.html
Januaribrud: vilken färg är det på den? Ivory? Beige?
Jag gifte mig på vintern och hade en vit ullkappa.
Bilderna här ovanför är jättefina!!
Jag ska ha en pälsbolero! Har tyvärr ingen bild i dagsläget...
Den är långärmad och går ner till knytningen i ryggen! Har satt dit en hake så man kan stänga den också.
Själv gifter jag mig 7 januari och hoppas på att den ska värma mig! Om du är intresserad av bild eller kanske till och med köpa den så hör gärna av dig!
Den här boleron kan jag tipsa om:
www.diadema.se/cape-p-260.html