• Jane

Vad hade/kommer ni att ha för smyckesset på bröllopet?

Vad hade ni eller kommer ni att ha för smyckesset på bröllopet?
    Jag vet själv inte riktigt vad jag vill ha, så tipsa gärna.

Lägg gärna upp bilder på halsband, armband, örhängen, tiara och övriga smycken.

• Svar på tråden Vad hade/kommer ni att ha för smyckesset på bröllopet?
  • Mrs S 2012

Jag klickade hem detta för 35:- inkl frakt på Ebay igår!
    Antingen är det jättefint eller plastigt och hemsk, men för 35:- kände jag att jag kunde chansa!
    Kommer att ha en ganska enkel v-ringad klänning.

• Jane
    Mrs S 2012 skrev 2011-10-19 13:29:28 följande:
    Jag klickade hem detta för 35:- inkl frakt på Ebay igår!
    Antingen är det jättefint eller plastigt och hemsk, men för 35:- kände jag att jag kunde chansa!
    Kommer att ha en ganska enkel v-ringad klänning.

Wow! Ser jättefint ut, jag har tänkt mig något liknande detta eller något med stenar, men det här ser jättefint ut! Om du har en ganska enkel klänning kommer nog detta lyfta upp utstyrseln ännu mer Glad jag har faktiskt aldrig handlat på ebay, blocket eller liknande men jag vill kunna för man hittar ju fynd, måste lära mig.
  • 120530

Jag har inte riktigt bestämt mig med det lutar åt dessa. Köpte dem på etsy för ca 500 inkl frakt.

Orchid flower Silver earrings and Pearl Sterling Silver Earrings, Wedding jewelry Birthday Bridesmaid gifts,birthday gift, mothersTriple Orchid flowers, ADJUSTABLE Bracelet,Swarovski Pearls sterling silver,flower girl jewelry, bridesmaid gifts, wedding bracelet

• Aniara4

Jag hade det här halsbandet med matchande armband och små vita pärlor i öronen.

• lilja

Funderar på dessa örhängen...

Kan tilläggas att jag inte kommer vara en tradiontell brud. Älskar detaljer!

De kommer från Rock by Sweden.

Tänkte då att min blivande får matcha mig med dessa:

Tänkte även ett enklare armband, gärna med röda stenar. Har inte hittat något bra än.
    * 21 juli 2012 *
  • baby freeze

Kommer att ha ett ärvt halssmycke i form av en akvamarin på silverkedja och vet inte riktigt vilken slags örhängen jag ska ha. Det är ganska stort, så jag vill nog inte ha särskilt stora örhängen. Kanske bara små stift av nåt slag.

• Chicita

Jag hade smycken från Sagan om Ringen.

Arwens Evenstar + matchande örhängen 

• Jane

lilja: Gillar dem skarpt! :)

baby freeze: jättevackert halsband!

Jag vet inte om jag ska köra på Hollywood-stilen med bling eller om jag ska köra med vintage som jag verkligen gillar. Jag hade tänkt köpa brosch-liknande (som första bilden) för att göra en fascinator med flor av och ha i håret. Och då köra med tidlösa pärlor (andra bilden) eller mer "diamantliknande"(tredje bilden).

Vad tycker ni?

Svar på tråden Vad hade/kommer ni att ha för smyckesset på bröllopet?