Inlägg från: Fru Nordström 2011 |Visa alla inlägg
  • Fru Nordström 2011

Ingång

Jag har lite svårt att välja ingångs låten. Tänkte kolla vad ni tycker...Hoppas det är okej.

*Everything I Do -Brayn Adams.
    *What Are Words- Chris Medina.
    *All My Life - Kc & Jojo
    *As Love Is My Winess- Westlife.

Alla dessa vackra låtar är speciella för mig och min blivande. Men har svårt att komma underfund med vem.
    Vad tycker ni? Platsar alla som en ingångs låt,eller är det någon av dom som inte passar alls?

Förslag?

Den 11-11-11 är det dax. Då blir jag på riktigt FruNordström Hjärta

Tack!

//FruNordström 2011

• Svar på tråden Ingång
  • Fru Nordström 2011

Det finns Flygel i Kyrkan.
    Annan musik är :
    *Kärleksvisan - Sarah Dawn Finer
    *From This Moment - Shania Twain (sv version)
    *Ut: The Power Of Love- Celin Dion.

Med sång.

Men det är som sagt just själv Ingången som jag har svårt att bestämma mig om.

• Fru Nordström 2011

Ja det är riktigt svårt att få till det. Alltså innan man bestämt sig.
    Men att ha Celine in... ja.. Men jag tyckte det skulle bli vackert med just "Cause i´m your lady and you are my man" ut.... =) Förstår du? =)
    Sen ang. Westlife in...tyckte samma som du där Daniiel. Inte alltför vannlig och texten är ju UNDERBAR!
    Men ja... Hm..
    Victoria Ja mycket möjligt. Men den tror jag nog jag vill höra när vi väl står där framme Flört

Men Chris Medina då? Tror ni inte den eller All My Life funkar? All my life är ju väldigt mk våran låt. Men Chris...den låten är ju underbar med. Fastän man får gråten i halsen bara man hör den. Så mk kärlek i den låten med.

Ja jag har ju det jag gör innan jag kommer underfund med detta. Men är oerhört tacksam att jag kan ventilera ut lite här och föra dessa dialoger fram o tillbaka.

• Fru Nordström 2011

Ja det är svårt....måste nog tänka en extra gång =)

Svar på tråden Ingång