Wonderbra
Ni som köpt wonderbra ultimate strapless lace bra, hur tycker ni att den är i storleken? Har surfat runt på lite olika sajter nu och är sugen på att beställa. :)
Ni som köpt wonderbra ultimate strapless lace bra, hur tycker ni att den är i storleken? Har surfat runt på lite olika sajter nu och är sugen på att beställa. :)
Deras storleksguide är toppen, jag tycker den stämmer bra :)
wonderbra.timarco.se/shoppage9c8a4e66-d0e7-4b98-9d1d-83064df812ac.aspx
:) Tack!
Så lite så :) För mig stämmer den precis :)
Jag har köpt i butik och om det inte är någon skillnad i upplagorna / modellerna så tycker jag att dom är rätt bra i storlekar, möjligtvis aningen stor i kupan. Men det är marginellt mot andra i samma storlek. (antingen är dom andra bh:arna jag har av andra märken mindre i kupan än wonderbra ultimate straples, eller så är den aningen större än mina andra bh:ar. Svårt att säga vilket )
Jag tycker den var helt normal i storleken, och satt bekvämt. Däremot så sitter den ganska tajt i armhålan på mig så jag får ett skumt veck, vilket inte brukar vara ett problem för mig på andra axelbandslösa.
Lustigt. Jag provade en sån på Debenhams och var tvungen att ta flera kupstorlekar större än jag brukar, tror jag var uppe i G eller H till slut. Det beror säkert på hur man är formad... Dessutom tryckte den upp hullet i sidan så jag fick en extra tutte framför armhålan, ha ha!
Men stadigt satt den i alla fall.
www.uppercut.se/default.asp&productnumber=UPGWO9323C99&categoryid=66&pagenr=1&productsperpage=20&search=&modeltype=&orderby=1&frompage=products
denna har jag köpt! storleksmässigt stämmer det superbra! Dock har jag lite samma problem som Chicita - det bullar ut lite, fast på mig är det nedåt. Jag får en "extra valk" under bh:n.
Men den sitter uppe! Jag drar C-kupa och har ofta problem att hitta bh:ar som ger stöd och som sitter där de ska, så jag är positivt överraskad! :)
Jag har provat en sån och hade samma storlek som jag alltid brukar ha, den sitter som berget och jag har stor byst.! Men när jag provat brudklänningen så upptäckte vi att jag likagärna kan vara utan BH, blir ingen skillnad alls, utan klänningen lyfter och håller dem på plats, så jag skippade BH:n.
Jag köpte min på La redoute och deras storleksguide funkade kanon :)
Som de skrivs så är deras storleks guide jättebra. Jättebra bh:ar :)
Jag fick gå upp en kupstorlek från C till D för att få det så bra som möjligt men C funkade ok. Tog mitt vanliga mått runt. Den sitter bra och ger en hel del klyfta, funkade toppen under min klänning!
Tack för alla tips! :) Gjorde slag i saken och beställde min Wonderbra från La redoute (15% off hos dem just nu) och väntar nu med spänning på att prova. Visst den kostar lite extra men efter vad jag har läst så måste den vara värt det.
Är det den som heter Wonderbra Bandeau -bh på Laredoute? Funderar också på att köpa en sån..
beställde till slut från Nelly.com istället för jag förstod mig inte på storleksguiden på La redoute :) Men nu är den på väg i alla fall! Har ganska så tung byst, så ska bli intressant o se om den funkar :)
Ville bara säga att jag fick min Wonderbra i dag, och den är fantastisk :) Sitter som en smäck!
Den är i ivory och spets, jättefin. Köpte den på Nelly.com. Köptesamma storlek som jag brukar ha.