• Chicita

Wonderbra

Jag har köpt i butik och om det inte är någon skillnad i upplagorna / modellerna så tycker jag att dom är rätt bra i storlekar, möjligtvis aningen stor i kupan. Men det är marginellt mot andra i samma storlek. (antingen är dom andra bh:arna jag har av andra märken mindre i kupan än wonderbra ultimate straples, eller så är den aningen större än mina andra bh:ar. Svårt att säga vilket Flört)

• Chicita
    Guffi skrev 2011-10-20 22:17:33 följande:
    www.uppercut.se/default.asp?page=product&prod...

denna har jag köpt! storleksmässigt stämmer det superbra! Dock har jag lite samma problem som Chicita - det bullar ut lite, fast på mig är det nedåt. Jag får en "extra valk" under bh:n.

Men den sitter uppe! Jag drar C-kupa och har ofta problem att hitta bh:ar som ger stöd och som sitter där de ska, så jag är positivt överraskad! :)
    Tror du blandar ihop mig med nån annan... Jag tyckte att dom var lite stora i kupan, inte att dom bullar ut lite Flört
  • Chicita
    Guffi skrev 2011-10-21 16:29:43 följande:
    Oh, förlåt! Flört
    Ingen fara... Bara rättar till det för flytet i tråden Flört
  • Chicita
    Maria och Toni skrev 2011-10-22 08:56:43 följande:
    Tack för alla tips! :) Gjorde slag i saken och beställde min Wonderbra från La redoute (15% off hos dem just nu) och väntar nu med spänning på att prova. Visst den kostar lite extra men efter vad jag har läst så måste den vara värt det.
    Den är helt suverän...
    Jag har 75 E och den håller allt på plats på ett snyggt sätt Glad 
    Andra axelbandslösa kan liksom "hänga i tuttarna" men denna lyfter underifrån. Det är som att ha ett par händer under bysten som lyfter uppåt. 
Svar på tråden Wonderbra