Inlägg från: Brudiframtiden |Visa alla inlägg
  • Brudiframtiden

Var kan jag hitta hårsmycket som liknar det här?

Någon som vet var jag kan hitta ett liknande hårsmycke/band fast med lila detaljer? Var ska jag leta? Tack på förhand!!
  • Svar på tråden Var kan jag hitta hårsmycket som liknar det här?
  • Brudiframtiden
    TheD skrev 2011-10-26 09:40:07 följande:
    Det här är väl det närmaste jag hittade bara så där: weddingfactorydirect.com/hp-1003-silverltamet...

Kom hem från jobbet nu så jag sitter framför datorn som en halvdöd zombie Flört
    Tack! Var ska man leta då? Någon som har tips?
  • Brudiframtiden
    Chicita skrev 2011-10-26 21:30:36 följande:
    Vet du... ett sånt där hade jag nog gjort själv om jag var som du. Antingen tunn silvertråd eller ett band i silverfärg och sen pärlor i den färg jag vill ha.
    Pärlor i glas kan du köpa bland annat på Panduro och andra "gör det själv-pysselfabriker". Det är inte så avancerat. Antingen gör du det som ett diadem eller som ett band du knyter i nacken Glad 
    Ja....kanske det du..får väl se hur pysslig jag kan vara..är inte så värt pysslig alls..hehe. Men tack för tipset!
  • Brudiframtiden
    Chicita skrev 2011-10-26 22:01:01 följande:
    Det där kändes som att trä upp pärlor på en tråd och knyta runt håret (ungefär) sånt man gjorde på dagis, men med betydligt finare och vuxnare material om du förstår hur jag tänker Flört

Tror inte att du kan misslyckas faktiskt, bara du hittar rätt glaspärlor Solig
    Du har säkert rätt! Vi får väl se, har som tur är tid på mig att träna i så fall, hehe!
Svar på tråden Var kan jag hitta hårsmycket som liknar det här?