Vi gifter oss den 25/8 2012, någon mer???
Hej allihopa!
Jag gifter mig näästan samtidigt som er. Den 18/8..så det är ju ganska nära! Får jag också vara med här? ;)
Det vi har gjort är: Bokat och betalat handpenning på ceremoniplatsen (ett slott vid gardasjön,i Italien) och restaurangen. (Vi bor här, så det låter kanske mer crazy än vad det egentligen är!).
Jag har bestämt vilken klänning jag ska ha. Gjorde lite last-minute ändringar och ska beställa den imorgon tänkte jag! Jag har själv designat den och ska få den uppsydd på Milly Bridal.
Restaurangen är i en jätte fin gammal fort med tegelbågar och med utsikt över sjön och Verona på andra hållet. Det blir lite lantligt tema och jag ska göra många dekorationer själv då jag tycker det är superkul att planera och pyssla! Bordsdekorationerna, inbjudningskorten, klänningen, o lite till har jag ganska klart för mig hur jag vill ha det!
Färgtema kommer att vara champagne, mörk blå-grå och vitt. Sen kommer där även vara mycket grönt i form av växter! Alla blommorna kommer att vara Australiska då jag är halv australisk/halv svensk. Min M2B är italienare. Så det blir ett internationellt bröllop. Ska försöka att hålla det mesta till engelska! Italienarnas engelska är ju inte den bästa men hoppas att det funkar! Att stå o prata 3 språk under kvällen blir ju lite schizofrenetiskt!
Så, nu får jag sluta babbla!