• Stjärnfall

Kommer ni ha båda ringarna sen?

Hej hejGlad.

Jag undrar kommer ni ha både er förlovningsring plus den ring ni gifte er med eller kommer ni bara använda själva "bröllopsringen"?

• Svar på tråden Kommer ni ha båda ringarna sen?
  • Imke1977

Jag kommer helt klart ha båda mina ringar på mig. Nuförtiden är det ju många som har stenar i sina förlovningsringar tom och två ringar symboliserar ju att man är gift. Så japp, båda

• RedHead

Jag kommer att ha båda mina ringar på sig. till min m2b så ska vi köpa en ny ring till han ( han har tappat sin förlovningsring ) och bara gravera in Förlovning och giftedatumet, sen om det får plats så ska han bara skriva in mitt namn med.

• Berlan

Nej, de passar inte ihop alls så jag kommer bara att bära vigselringen.

• BlomAnna

Kommer bära båda helt klart. Annars känns ju nästan förlovningsringen lite onödig.

• Aniara4

Ja absolut, både förlovningring och vigselring. Valde noga så de skulle passa ihop. Jag vill ju se gift ut. Kyss

• Stjärnfall
    Skrattande.  Jag måste då verkligen planera att dom ska passa ihop då haha. Jag som ville ha lite bredare ringar med masa stenar men jag har rätt små fingrar så vill inet se ut som en julgran haha
  • Jhkk

Jag har inte heller långa vackra fingrar och då ser det snyggare ut med en ring. Så vi valde att lägga allt krut på vigselringen och köpte en vanlig slät Schalin till förlovningsring. Välj vad som ser snyggast ut på dig helt enkelt!

• Brummelisa

Jag bär bara vigselringen, då förlovningsringen blivit för liten, samt inte passar ihop med vigselringen.

Svar på tråden Kommer ni ha båda ringarna sen?