• Stjärnfall

Kommer ni ha båda ringarna sen?

Hej hejGlad.

Jag undrar kommer ni ha både er förlovningsring plus den ring ni gifte er med eller kommer ni bara använda själva "bröllopsringen"?

• Svar på tråden Kommer ni ha båda ringarna sen?
  • Berlan
    BlomAnna skrev 2011-10-28 10:05:57 följande:

Kommer bära båda helt klart. Annars känns ju nästan förlovningsringen lite onödig.

Onödi och onödig.. Jag har redan burit min i fem år så det vet jag inte ;)
  • linst

Mina är designade för att passa ihop. Så nu när jag bara bär förlovningsringen så syns det nästan att den inte är färdig än utan att det saknas en del.

• sofi 88

Båda självklart :) Visst, det var lite knepigt att hitta ring som passade hundraprocentigt till förlovningsringen eftersom den är lätt rundad och 1,5 mm hög men det är helt klart värt att kunna ha båda ringarna ihop sen <3 Det är ju det våra guldsmeder är till för, hitta lösningar :)

• LoJ

Båda! Tänkte från början bara bära vigselringen för jag har lite knubbiga fingrar... Men guldsmeden hittade en bra lösning och det blev tillslut jättebra. Mina ringar är endast 5,7 mm ihop och det passar mina fingrar!

• bridetobe2013

Båda. som sagt. vill se gift ut. inte bara förlovad, har beställt 2 som passar i hop...

• annapanna88

Kommer ha båda, får t.o.m vigselringen specialtillverkad för att passa med förlovningsringen :D

• knyttan

Nix, jag byter min förlovningsring mot vigselringen. Tycker det är superkonstigt när folk säger att "man inte ser gift ut" om man bara har en ring, 90% av ALLA jag någonsin har träffat i alla åldrar från min egen upp till mina farföräldrar har bara en ring som gifta.

• pernillaochhenrik

Jag vill med ha två ringar så jag kommer att ha både förlovning och vigselring.. Jag har en väldigt bred förlovnigsring så jag kommer att välja en lite smalare vigselring med bling bling!! *längtar*

Svar på tråden Kommer ni ha båda ringarna sen?