Oktober 2012
Hallå!
Vi ska också gifta oss 6 Oktober 2012, känns det är typ imorgon!
VI har bokat lokal nu iaf, där vi ska ha både ceremoni och fest. En jättefin källarlokal i Stockholm med valv och kronor och hela baletten! Fantastiskt, den passar PERFEKT till det vi har planerat!
Vi har även bokat en vigselförättare, en man som jag har jobbat med tidigare. Min m2b är tysk och hans familj är inte så bra på engelska. Vigselförättaren är tysk som bor i Sverige, så ceremonin blir både svenska och tyska. Scoooore!
Nu är jag bara stressad över klänningen. Har hittat en modell jag vill ha, men det betyder att den måste sys upp. Jag har precis lagt om min kost och gått ner 6 kilo och har rätt många kilon kvar. När ska jag börja med klänningen? Hur mycket kan den sys om? Vill liksom inte börja få den uppsydd nu och sen måste den sys om helt och hållet en vecka innan bröllopet!
Vi (min m2b) har gjort en hemsida där all information kommer finnas på tre olika språk (har ett par från Australien vi bjuder också). Inbjudningarna kommer skickas ut konventionellt på papper men svara får man göra online! Där finns även formulär om de vill ha hjälp att boka hotell eller liknande och även typ matpreferenser etcetera.
Åh, bara 8 månader kvar!