Inlägg från: Hoffsennanen Tottoplex |Visa alla inlägg
  • Hoffsennanen Tottoplex

Oktober 2012

Tokig skrev 2012-08-29 15:40:08 följande:

UPS!!!

Jag har visst blivit med klänning... ingen.

Har ju en fantastisk klänning hemma i garderoben som jag ska fixa hos skräddaren i september. Men e-bayfingret slant lite och vips kommer klänningen få en syster. Potentiellt kan detta betyda bekymmer. Tänk om den också är underbar.

ÅÅÅHHH!!!! denna har jag sett så många gånger! Du måste få se oss en bild på denna i verkligheten sen!
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Tokig skrev 2012-08-29 21:52:52 följande:
    Det var som sagt inte riktigt meningen. Känns som att klänningen kastade sig på mig :) Vi får se hur det blir. Inte säkert att den hinner bli klar, eller är fin, eller att jag hinner göra eventuella ändringar... We'll see!
    om du beställt i en 36/38 så är jag intresserad om den visar sig fin och du känner att ja...det inte blev som det skulle?
  • Hoffsennanen Tottoplex

Måste fråga er...vi har bestämt oss för oktober nästa år...men vilken helg i oktober månad är det som vackrast ute??

• Hoffsennanen Tottoplex
    csq skrev 2012-09-04 22:30:22 följande:
    Hej! vet inte riktigt, men vi har valt att gifta oss 6/10 så hoppas på att det då är en rigtigt färggrann brittsommar!
    hm...vi ska eventuellt bestämma datum på lördag...så ja...vi fr väl se vad det blir
  • Hoffsennanen Tottoplex

Så kul att se allt med era bröllop!

Idag är det ett år kvar tills det är våran tur! Kan inte tiden gå lite fortare
    Kul att ha fått lite inspiration av er tjejer! All lycka! 

Svar på tråden Oktober 2012