Oktober 2012
är inte det mesta stulet? ;0)
Ikea hittar man alltid bra glasburkar,
Tiger här nere i skåne brukar oxå ha trevliga glasburkar.. (dock små)
Så kul att din klänning har kommit.. Fjärillar i magen?
Hoppas på bild. =0)
Ja, det blir nog någon IKEA burk, men eftersom jag har tid så vill jag gärna leta lite först. Skulle gärna vilja ha litre chabby chick stuck på dom och att de ser olika ut. Men får se hur det blir. Måste ju komma på gottis som alla gillar också. Jag och brudgummen är ju enkelt. Men sen tänker jag att det vore smidigt om man bara kunde ha en svärmor och en svärfar. Inte dubbel. Hur ska man särskilja dom annars? För jag tänker, brud, brudgum, tärna, bestman, brudnäbb, svärmor och svärfar. Det blir sju burkar... det är mycket nog tycker jag.
Jag är sjukt nervös för klänningen. Eftersom jag ALDRIG ens provat en brudkänning, än mindre denna jag nu beställt så kan det ju verkligen vara väldigt fel. Inte bara storlek och så som jag självklart är livrädd för. Men tänk om modellen helt enkelt inte passar mig. Usch det skulle vara så himla jobbigt att börja leta. Detta är den enda klänning som jag hittintills sett som har känts "jag".
Men som sagt... får facit ikväll... förhoppningsvis är den helt underbar och det är bara lite småjusteringar som behöver göras :)
För då kan jag ju äntligen beställa skor! (igen)