Oktober 2012
Nu är Strand Hotell i Arild riktigt bokat. Nu är är det på riktigt. Mina föräldrar älskade hotellet vilket kändes riktigt bra.
Nu gäller det att hitta en "vigselförättare" (fast vi är ju egentligen gifta så jag vet inte riktigt hur vi ska lösa den biten. ;0) )
Kläder: Min mor har ett antal gånger sakt de senaste veckorna, - Du ska väl ha en vit klänning, varav jag försökt förklara henne att det inte riktigt var min stil. ;0)
Ringar: Gud va ska man välja och varifrån.. Svårt...
Och så plats för vigslen, både en plan A och en plan B då vi tänkt "viga" utomhus.
Inbjudningar och dylikt har vi i stort sätt bestämt. Festprogramet ska vi göra med våra toastmasters hade vi tänkt oss. (Toastmasters med guldkant kallar vi dom då dom kommer vara våra allt i allo)
Gästlistan är inte riktigt hundra. Vi tänkte nog dock ha en A och B lista även där. ;0)
Till sist är det väl fotograf.. Ja.. Vi känner en som tar riktigt bra bilder. Vi kommer nog välja honom om han vill. Som tack tänkte vi bjuda honom på bröllopet och ge honom en riktigt snygg hemsida till sina bilder... Men det är inte riktigt bestämt.
Spännande tider.. Hur går det för er andra?