Oktober 2012
Det har lagt sig nu, är glad och lycklig över att jag ska få gifta mig med den jag älskar och att de nära och kära som vill närvara kommer vara där. Spelar ingen roll hur många det är utan huvudsaken är ju att de som är med vill närvara när vi äntligen blir gifta. så som jag har längtat!
Jaaa... tänk att det är dags nästa vecka. Helt galet. Svindlande är ett ord som hela tiden dyker upp hos mig.
Sitter och kämpar med tidsplaneringen för dagen. Får liksom inte riktigt ihop det.Vill ju så gärna att fotografen ska hinna få med lite av M2Bs förberedelser och lite av mina. Sen måste man ju få i sig någon mat också och just nu känns det som det är maten som är kruxet...
Jaja, M2B kommer hem om en stund. Jag hoppas han kommer med en klok lösning. Han kanske inte behöver nån mat :)
Vad mer... jo jag letar gula manschettknappar och någon form av sjal eller så till mig. Börjar misstänka att det kanske inte blir de där 17 grader och solsken som jag hoppats på.
M2B har ännu inte fixat sina kläder... vad är det med karlar och skjuta upp saker??? och så är jag ju som sagt galet nyfiken på ringen, framförallt nu när jag vet var den är i från. :)