Pyttsan skrev 2012-04-23 19:05:41 följande:
Det finns tjocka strumpisar som är typ cremevita/naturvita. Dottern har ett par, minns inte märket, men kollar man lite i tid borde det inte vara omöjligt att hitta.
Gula skor är ju fantastiskt! Jag hade ju tänkt mig orange, men du har övertygat mig om att gula är grejen! Hade ingen aning om att man kunde bli så glad av gult!
Hade min brudnäbb här på pyssel efter skolan idag och hon godkände klännigen från Ellos och trodde nog att syrran hennes skulle gilla den också. Jag tycker den är enkel och söt.
Dagens bästa var att mamma kom på besök med goda nyheter. Hennes kompis har jag funderat på att fråga om hon skulle vilja vara barnvakt på bröllopet, men hon hade jobbat med mamma igår och då hade hon själv frågat om när vi ska gifta oss och vad vi ska göra med dottern. Och sen erbjudit sig!! Finaste tanten! Hon är verkligen ett guldkorn och en sån där härlig trygg person som bara löser saker och inte stressar upp sig. Dessutom känner hon ju mamma jättebra, så det blir perfekt att hon kan vara med dottern hemma hos mamma och natta henne där, så slipper hon ha henne på morgonen. Min mamma lär ta hand om min mormor och de kommer säkert att vara bland de första som lämnar festen.
VILKEN LÄTTNAD! Det är ju en jätteviktigt sak för oss, för att man ska kunna slappna av helt och njuta.
Vit klänning och vita strumpor... blir inte det väldigt.... VITT?
Vad fantastiskt med barnvakten... visst är det härligt när vissa saker bara faller på plats :)
Och, ja, gult ÄR fantastiskt. Hade ju tänkt ha röda skor. Har ju t om beställt hem ett par som ligger i garderoben. Men det känns lite tråkigt. Nu hoppas jag bara att Melodyshoes kan göra ett par fina skor till mig... men annars så tänker jag ju som sagt beställa de där andra från Etsy också. "Höstskor" om sambon frågar ;)
Jag älskar kombinationen av mörk mustig gul och rött så jag kommer ha mina gula skor (om de nu blir bra) och kombinera det med röda naglar och knallrött läppstift och sedan väva ihop hela alltet med brudbuketten. Både gult och rött i den tänkte jag....