Oktober 2012
Jag gick in till floristen och gav dom fria händer. De blev jätteglada. Såg riktigt hur det lyste till i deras ögon. Pratade med en tjej först, men så fort jag nämnde fria händer som kom allihop :) De ville bara ha bilder på min klänning, hur jag ska ha håret och sådär så att de kunde göra en bukett som matchade stilen. Känns jättespännande och jätteskönt.
Sen har jag äntligen fått bilder på min brudklänning. Den är JÄTTEFIN! Finare än jag någonsin trodde att det skulle kunna bli. Nu ska de bara sy på alla pärlor på festklänning, skicka bilder så att jag kan godkänna den också och sen skickar dom klänningarna. Jag hoppas verkligen nu att klänningen passar mig. Har ju som sagt aldrig provat en brudklänning så jag har ju egentligen ingen aning om modell och sådär...
Och igår fick vi ett första utkast av våra inbjudningskort. Jag blev så himla lycklig. Det var också bättre än vad jag någonsin själv hade kunnat fantisera. Så det var bara några fe finjusteringar sen är de också klara. Ska tryckas och sen skickas ut.
Tänk vad härligt det är när man känner att saker faller på plats och att det blir bra :)
Nu måste vi bara ta tag i det här med vigselförättare... känns som en kanske väsentlig del av bröllopet.