Du som har vitguldsring, snälla, visa den!
Jag funderar starkt på att ha en ring i vitguld men hittar inte så mycket bilder på fina ringar. Hur ser era ut ? Ni som redan har bestämt er?
Jag funderar starkt på att ha en ring i vitguld men hittar inte så mycket bilder på fina ringar. Hur ser era ut ? Ni som redan har bestämt er?
Min fina ring
Ops! Var lite för snabb på skicka iväg där! Min fina vigselring är den med stenarna och till vänster om den min förlovningsring :)
Jag jobbar på kontor så där är det inga problem, jag har även en specialförsäkring på den, men det vore ju ändå hemskt att slarva bort den eller bli bestulen... =o
Ja, alla är vi olika- jag vill inte ha något bröllop, bara en resa och en ring- så det lägger vi pengarna på. =)
Tack så mycket! Jag köpte den på Albrektsguld. Jag hade riktat in mig på priset 6199:- Som det står enligt hemsidan men när vi var där och köpte dem för ca 2v sedan var den nedsatt till 4300:- (Nacka Forum) Var ju som menat att jag skulle ha just den ringen då kände jag.. Hehe..
http://www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=0339994&attributeType_4=&attributeType_2=&attributeType_1=437&productType=1&priceRange=&&step=14&articleNo=&articlesPerStep=8&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E