• FelizLane

ni som beställt catering, priser?

Jag undrar vad ni som beställt catering har fått gett för maten, och vad som ingick i priset? hur många var ni?

Funderar på om det är värt att göra förrätt och efterätt själv eller om man ska catera bort allt?

• Svar på tråden ni som beställt catering, priser?
  • Iliia

Hej!

Vad är det för cateringfirma du driver i E-tuna? Låter ju intressant! :)

• Kokomo

Jag håller på o kollar catering i stockholm och funderar på xlnt catering, har tittat på 3-rätters som kostar mellan 236-290 kr.

• SannaV

Jag undrar också över vad det är för catering du driver i Eskilstuna? Är själv på jakt efter det till vårt bröllop. Vill du skicka en länk eller skriva ett mail? :)

• Mahy

200 kr för 2 rätters, med porslin, dukar. sen får vi betala 140 i timmen för personalen :) men vad som är underbart är att de kommer att servera de sakerna som vi tar med...Inte bara sina egna....För det var kravet från alla andra ställen....suck....

• ewaulrica

Vi betalar 149 kr per person, för tvårätters, då ingår sallad, smör och bröd till varmrätten. Efterrätt hoppar vi helt enkelt över, för det kommer bli såå mycket mat under kvällen och vi kommer ju att gå direkt på tårtan efter middagen ändå. Från cateringfirman ingår utkörning, porslin, glas, bestick och diskning! :) Superpris tycker jag, men vi fick leta länge! ;) (och vi nämnde heller inte nåt om bröllop när vi beställde)

• Misslycklig

Vi kör buffé och den kostar 200 kr per person.

Detta är den mat som ingår

Gorgonzolagratinerad fläskfilé

Citronpanerad kycklingfilé

Liten skagencanapé toppad med stenbitsrom

Potatisgratäng

Friterad tortilla med löjrom och Crème fraîche

Ugnsrostade grönsaker med avocadodipp

Sallad med ruccola, cocktailtomat och parmesan

Smör och bröd

• Stjärnfall

Misslycklig: Vad gott allting lät!!

• Fiaa

Idag 10:46#16 Vi kör buffé och den kostar 200 kr per person. Detta är den mat som ingår Gorgonzolagratinerad fläskfilé Citronpanerad kycklingfilé Liten skagencanapé toppad med stenbitsrom Potatisgratäng Friterad tortilla med löjrom och Crème fraîche Ugnsrostade grönsaker med avocadodipp Sallad med ruccola, cocktailtomat och parmesan Smör och bröd Ååh! Jag blev hungrig nu! Kanske ska stiga upp och äta frukost ;) (jobbat natt) men nu fick jag lust till att kolla upp lite olika recept, vi ska göra maten själva nu . Det är bestämt, känns lite skönt då slipper vi ta kuvertavgift :)

• Fiaa

Hoff går inte alls smidigt med en iPad... Hoppas ni fattar inlägget ändå ;)

• Iliia

Vilken firma använde ni er av? :)

• Iliia

Skulle ju citera ewaulrica men gick inte så bra.. Haaha.. Är ny, men hoppas ni förstår vad jag menar..:)

• ewaulrica
    Iliia skrev 2011-11-18 22:12:59 följande:
    Skulle ju citera ewaulrica men gick inte så bra.. Haaha.. Är ny, men hoppas ni förstår vad jag menar..:)
    Söderby krog! :) Maten var verkligen SKITGOD!! :) mycket dessutom, per person, höll värmen över förväntan i värmelådorna, och kändes verkligen fräsch (och inte slibbig som den kan bli i vissa fall) och med god kvalité. Jättemycket sallad fick man till, inte enbart "sallad tomat och gurka" utan stooora skålar med rejäl sallad, paprika, champinjoner, massa extra till! Förrätten var gudomlig, färska räkor som de verkligen hade lyckats med!

Kan verkligen varmt rekommendera dem! :)
  • ewaulrica

Just det... han hade varit så gullig så han hade stoppat ner brödkorg, små smörpaket, (till bröd som var jättegott också) serveringsslevar och såsslevar, samt uppläggningsfat, för det hade vi själva HELT glömt bort att man måste ha! hahaha.. superbra service med andra ord! ;)

• MadeleneReschke

Vi betalar 450/per. Då ingår 3-rättersmeny, personal och lokalhyra. Riktigt kanonpris enligt mig!

Svar på tråden ni som beställt catering, priser?