Ni som har beställt era inbjudningskort
Vart beställde ni? Blev ni nöjda?
Hur lång tid tog det?
Vart beställde ni? Blev ni nöjda?
Hur lång tid tog det?
Jag vet inte om det funkar, men här www.vistaprint.se/gallery/IEEAVAYBAAAAAAA=/invitations-announcements/br%C3%B6llop.aspx?filter=9%3a10013%7c%7c1%2c24%3a10076%7c%7c1&xnav=filter&col_state=COL
Annars är det Inbjudningskort - Bröllop och sedan väljer man "Filtrera efter - Vikta". Man kan ju också kika bland andra kategorier än bröllop, tex tackkort och festinbjudningar osv, för man kan ju själv ändra all text på kortet och flytta om den osv.
MEEEEEEN.... jag såg nu att det verkar bara finnas vikta liggande, inte vikta stående. Konstigt...
Vi beställde dock stående, icket vikta, inbjudningskort därifrån och de var inga A4 :P Vi fick med allt vi ville på inbjudan och vill man, så kan man ju lägga till text på baksidan också. Beror ju helt på hur mkt info man vill ha med. Eftersom vi valt att ha en bröllopshemsida, så behöver vi inte ha med så mkt info på själva inbjudningen.
Fick ett mail idag från Vistaprint om att korten var skickade, jag är så nyfiken!
Vistaprint är ju dyrt. 10 stycken 99kr om jag skulle beställt till mina gäster skulle det gått på 400 + frakt
jag köpter mina för 140 för lika många !!!
Vistaprint är ju dyrt. 10 stycken 99kr om jag skulle beställt till mina gäster skulle det gått på 400 + frakt