Inlägg från: Frida85L |Visa alla inlägg
  • Frida85L

Hårsmycke i form av snöstjärna

Jag kommer att bli en vinterbrud och har en tanke om att ha något form av hårsmycke i min uppsättning som är formad som en snöstjärna.
    Nu är problemet att jag inte hittar något sådant hårsmycke och då vänder jag mig till alla duktiga superkvinnor på den här sidan.
    Har ni tips på var jag kan hitta detta?

• Svar på tråden Hårsmycke i form av snöstjärna
  • Frida85L

Tack för bra tips. Det jag letar lite efter är något som sitter på en kam, som bara är att trycka ner i håret och som är ca 5 cm i daimeter. Fanns lite där på google, men sedan är ju problemet att man ska luska fram var det är ifrån. men man får leka lite dektektiv=)

Jag har tid på mig, planerar egentligen lååångt i förväg för jag ska inte gifta mig förens i feb 13.

Har ni haft hårsmycken?

• Frida85L

Ja, den var väldigt vacker.
    Något i den stilen som jag söker efter

• Frida85L
    iSusanna skrev 2011-11-09 19:47:07 följande:
    Denna tjej som gifte sig förra vintern hade en sagolik uppsättning och ett fint snöstjärne-hårsmycke.
    Så fint att jag valde samma frisör till min bröllop nu i höstas! 

brollopslycka.blogspot.com/
    Ja! Det är något liknande jag har tänkt mig=)
  • Frida85L
    lepaus skrev 2011-11-09 19:47:57 följande:
    Här är länken till sökningen jag gjorde på Etsy när jag hittade den jag länkade till förut www.etsy.com/search/handmade?search_submit=&q.... Hoppas du hittar något fint! :)
    Här hittade jag verkligen en som är precis som jag tänkt mig. En riktigt fin snöstjärna.
  • Frida85L

Tack för alla bra tips. Kom gärna med flera=)
    Eller kanske fler tips på hur ett vinterbröllop kan se ut^^

Svar på tråden Hårsmycke i form av snöstjärna