• maagdaa

vigsel ute i december. Kommer frysa ihjäl! hjälp och tips tack!

Den 10e dec ska vi viga oss utomhus för en liten skara människor. Vi bor i sthlm och som det ser ut nu så blir det nog ingen snö.
    Men jag jag kommer att frysa ihjäl!
    Är det någon som har ngt tips på vad jag kan ha på mig på armar (kofta el dyl.) för en billig peng som passar med min klänning? Den är i färgen Ivory.
    Skorna kommer vara i svart och strumpbyxor i en lite vit/ljusare ton...

Hjälp tack! :)
    (och jag ber om ursäkt för den halvtaskiga bilden:p)
  • Svar på tråden vigsel ute i december. Kommer frysa ihjäl! hjälp och tips tack!
  • moonlightgirl

Jag skulle kört på en pälsbolero eller en pälskappa/jacka av något slag (fuskpäls naturligtvis).

• daniiel

Jag tycker en söt liten kappa/kofta i en ljus färg (eller svart/grå för att matcha skorna?) skulle vara fint till den där klänningen :) Det beror ju dock på hur pass mycket du vill att själva klänningen ska synas under själva vigseln, för en kappa/kofta kan ju dölja rätt mycket (det går ju dock att ha den öppen iofs) och hur varm du vill vara :)

Ex kappa
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/vila-479/bowi-coat-479701-912/
    www.hm.com/se/product/95415
    www.hm.com/se/product/94177
    www.ellos.se/dv/1-Ytterplagg-Kappor-rockar/FreshSpirit/_/N-f4uZ1z13zt2Z1z141xe

Ex kofta
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/tr%C3%B6jor/vila-479/lux-isolda-knit-cardigan-479720-14/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/tr%C3%B6jor/vila-479/muggi-knit-cardigan-479653-12/
    www.hm.com/se/product/94854
    www.hm.com/se/product/94759
    www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Cardigans/jsfn/_/N-f49Z1z141hoZ1z141xe
    www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Cardigans/Inwear/_/N-f49Z1z13mfyZ1z141xe

Svar på tråden vigsel ute i december. Kommer frysa ihjäl! hjälp och tips tack!