Inlägg från: knyttan |Visa alla inlägg
  • knyttan

Maid of horror

Jane skrev 2011-11-13 10:49:00 följande:
    Jag gillar inte falska vänner och verkligen inte rumpslickare. De vänner jag haft tidigare har nästan alltid varit avundsjuka för något. Det har resulterat i att jag bara har 4 riktiga vänner som jag älskar. 2 av dem bor utomlands och 2 i helt andra städer. Jag träffar dem alltså inte så ofta men även hos dom är man lite på sin vakt. Jag litar inte helt på någon alls. Jag valde att ta avstånd från många och har mått bättre efter det. Jag behöver ingen falskhet och är hellre själv i livet än har det.

Nu är jag också helt bombis på att jag inte vill ha tärnor, bara för att slippa allt tjafs. Mina närmaste vänner kommer bli bjudna till bröllopet men inte vara tärnor.
    Det är precis samma för mig! Hellre få vänner som man vet att man kan gå genom eld och vatten med än massor med kompisar som vännder ryggen till så fort det blir lite jobbigt. Jag har visserligen en handfull väninnor som jag litar på till 100%, men precis som du så bor de utomlands eller i andra städer och vi ses sällan. När vi väl ses så är det dock som vi aldrig varit ifrån varandra.

Jag har dock bestämt mig för länge sedan att tärna inte är något för mig, mitt bröllop handlar om mig och min blivande man, och jag har aldrig riktigt fattat varför man ska blanda in andra i det Glad
Svar på tråden Maid of horror