Inlägg från: sofi 88 |Visa alla inlägg
  • sofi 88

Maid of horror

Känner mig väldigt nöjd med mitt val av tärna: Min storasyster (enda syster för övrigt Skrattande). 
    Jag kan ha ett hemskt humör samtidigt som jag några minuter senare kan vara världens soligaste människa. Ett bröllop tänker jag kan ta fram både mina bästa och sämsta sidor och jag behöver en människa med mig (mer än m2b) som står ut med mig och som vet att jag inte menar något illa egentligen. Min syster är jag övertygad om kommer bli den bästa tärnan i världshistorien och jag är evigt tacksam för att jag har henne. 

Jag har ett antal nära vänner och några mindre nära. Tror det är bra att "rensa upp" som du säger chicita, har också råkat ut för vissa energitjuvar och det är lika bra att klippa banden. Ibland behöver man värdera sig själv lite högre än man gör, varför ska man stå ut med massa skit om ingen vill hjälpa dig att bära dina motgångar osv... 

• sofi 88

Måste bara flika in att jag som är lite slarvig med att läsa först nu insåg att du skrivit "Maid of horror" istället för honor :D Så blev lite förvånad först när jag läste innehållet men nu är det något tydligare!

Svar på tråden Maid of horror