• lilja01

Hur får jag bysten att se större ut?

Det verkar som att alla här på BT har stora bröst! Skämt åsido, jag har tittat igenom alla underklädestrådar och inte hittat en enda för oss med lite mindre behag.

Så jag undrar, är det någon som har några tips på hur man kan få bysten att se lite större ut? Någon speciell BH, kuddar, eller annat?

• Svar på tråden Hur får jag bysten att se större ut?
  • lilja01

Finns bombshell med avtagbara axelband? Jag ska ha en axelbandslös klänning, så det kanske försvårar det hela..

Oniq skrev 2011-11-15 11:20:46 följande:

Gå till en 'riktig' underklädesbutik.

Dom kan få en 'normalbystad' att bli nästintill platt ända upp till 'Dolly Parton' klass med alla olika bh varianter som finns idag.

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Jag har också tänkt på det där med en riktig underklädesbutik, men eftersom jag bara ska använda BHn en kväll, så vill jag inte lägga så himla mycket pengar.
    Fiaa skrev 2011-11-15 13:00:29 följande:
    Vanlig bh, finns på tex Lindex.. Det finns vanliga puch up bh'n och så finns det dubbel push up.. Man får en skaplig hylla kan jag lova :) men visst.. Då är det ju typ bara bh så pattarna är stenhårda ;)
    Det har jag aldrig sett :)
  • lilja01
    Yez skrev 2011-11-16 08:48:06 följande:
    Den både "Berlan" och "Fiaa" pratar om är den som jag skrev.. Bombshell!

Cubus, lindex mm har gjort en kopia av Victoria Secret och är betydligt mycket billigare men funkar perfekt!

Jag tror att det är Cubus som har utan axelband, har inte sett utan på lindex..
    Åh, då ska jag nog ta en tur till Cubus i veckan :)
Svar på tråden Hur får jag bysten att se större ut?