• Gerbera

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Mallisbröllop2012! - När i juni gifter ni er? Vi ska också gifta oss i juni, den 18:e.

Bokat Linda Clarin - make-up och håruppsättning och fotograf Johanna Gunnberg.

Funderar hur jag ska göra med brudbukett... någon som vet om det finns någon blomsteraffär i Alcudia?

Tips på restaurang för bröllopsmiddag?

Transport... kanske limousine?

• Gerbera

Hej Mallisbröllop2012

Vi har bara ett litet bröllop; våra 2 barn (en gemensam dotter på 1år till sommaren o min sambos dotter på 9,5år), bådas föräldrar och min sambos syster m familj.

Jag tänkte ha brudklänning, men har inte varit och tittat på någon än (annat än på nätet), vet inte riktigt modell än men lite enklare tror jag... vet inte riktigt vad sambon ska ha, kanske linnekostym (känns somrigt eftersom vi gifter oss utomhus). Vad ska din blivande make ha på sig? Barnen?

Hur länge stannar ni? Vi ska vara 2 veckor - kommer ner den 15:e och gifter oss den 18:e, sen kan man bara slappa och ha det skönt resten av tiden (antar att man är lite pirrig o hispig dagarna innan den stora dagen...).

Längtar....

• Gerbera

Känns som om man kan börja räkna ner snart... knappt 4 månader kvar, pirr,pirr;)

Efter mycket provande och tittande bestämde jag mig och köpte äntligen igår brudklänningen! Känns jättebra:)))

Vet någon dock hur man gör med klänningen på flyget? Kan man ta den som handbagage? Känns inte riktigt aktuellt att stuva ner den i en resväska som ev. kan försvinna påvägen o hamna i Hongkong...

Har nog också till 99,9% bestämt mig för vilken ring det blir... provat den flera gånger;) Viktigt, ska ju bära den resten av livet:)))

Har dock lite svårt att bestämma mig för brudbukett - rosor, kalla eller gerbera? Färg? Vad ska ni ha för bukett/färg?

• Gerbera

Idag på dagen 2 månader kvar.... pirr, pirr:)))

Det mesta börjar falla på plats:)

Tänkte dock att svägerskan skulle sjunga något under cermonin:) Någon som har tips på någon fin sång?

• Gerbera

Maj:

Juni:
    11 Mallisbröllop2012

18 Gerbera

25 Mel T

Juli:

Augusti:
    1 Vitvå2011

30 - Sanna87

September:
    ?? Guanaca

6 Ninjis

• Gerbera

Nu börjar det verkligen att dra ihop sig... bara lite drygt en månad kvar;)

Äntligen hittat näbbklänningar till barnen - som nu är beställda - skönt! Det var lite svårt att hitta likadana eftersom det är så pass stor åldersskillnad, 1 och 10år.

Så nu kan man börja inrikta sig på den "vanliga" packningen - badkläder o.s.v.

Ska bli sååå himla skönt att komma iväg!!!

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia