Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
Vi ska inte gifta oss på Mallorca men däremot ska vi dit till Alcudia i början av augusti 2012 på bröllopsresa på Sunwing Hotellet, längtar som bara den =)
Vi ska inte gifta oss på Mallorca men däremot ska vi dit till Alcudia i början av augusti 2012 på bröllopsresa på Sunwing Hotellet, längtar som bara den =)
Vitvå2011 och ni andra: Vi kommer ner 4 aug mitt på dagen och ska också bo på Las Piramides :) 2 veckor med al inclusive, ska bli såå härligt =) Vore ju jättekul om vi sprang på varandra därnere!! Har aldrig varit på Mallorca förrut, var helt inställd på Cypern först men när vi fick tips om Mallorca och att det var så bra där, och att det är så kort flygtid dit så ändrade vi om =) Skönt med kortare flygtid med en 1,5 års yrväder med sig hehe =)
Har ingen aktiv bröllopshemsida här men skriver en hel del om bröllopet på min blogg och om man klickar på kategori bröllop så ser man även hemsidan till bröllopet där! =)
Välkomna att kika in:
Vitvå2011: jag har en dotter som kommer vara nästan 11 år till sommaren samt en liten sladdis som kommer vara ca 1,5 år i sommar, så det lär bli livat hehe...vi beställde faktiskt en Happy Baby lägenhet med staket just för att slippa springa efter lillan heela tiden...hon älskar vatten så hon lär ju snabbt snappa upp var pooler och dyligt är haha...jag är 39 år och bor i Västra Götaland :) Skickar tillbaka samma frågor :)
Guud va jag längtar efter vår bröllopsresa till Mallorca nu, särskilt när kylan biter i kinderna!! =) Har hört jättemånga nu som verkligen är galna i Mallorca och att Sunwing Resort Alcudia and Spa är såå bra, längtar, längtar, längtar! =)
Var med och skrev lite i början på denna tråd, jag ska inte gifta mig på Mallis men däremot ska vi på Bröllopsresa till Sunwing Resort Alcudia & Spa mellan 4-18 augusti...gisses vad jag längtar! Var det några fler som kommer vara där under den tidsperioden??
Fick mail från Ving att det bara är 90 dagar kvar nu...wiihooooo :D Igår beställde vi en riktigt lyxig hotellnatt på Landvetters flygplatshotell natten innan vi åker, så vi säkert är på plats på morgonen då planet går kl 07.00
Längtar, längtar, längtar!! :D
Mallisbröllop2012: Vi gifter oss 14 jul, om exakt 58 dagar...så nu börjar jag bli riktigt pirrig och nervös hihi :)