Inlägg från: Mallorca13 |Visa alla inlägg
  • Mallorca13

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Så kul att läsa era planeringar och tankar! Jag och min blivande ska gifta oss i Maj 1013 i Alcudia! Så får mycket ideer och hjälp genom att läsa här:) Är det någon av er som anlitat Charlotte på Mallorca bröllop? Vi har varit i kontakt med henne... Om ni har, har ni varit nöjda? Lycka till till er som ska gifta er i dagarna. Hoppas solen skiner på er på Mallis:)

• Mallorca13

Ska ni alla vigas av svenska kyrkan?

Någon som inte ska?

Jag och min sambo vill gärna gifta oss en Fredag i Alcudia.. Men det verkar vara omöjligt, iallfall när vi frågat svenska kyrkan..

Nu börjar vi fundera på andra allternativ, om man kan hitta en vigselförättare tex... Någon som har något tips??

• Mallorca13

Tack för hjälpen tjejer!! Ja är väl bara att inse att det får bli en Torsdag. Tänkte mest på våra gäster, att dom inte ska behöva ta ut för mycket semester för att vara med på vårt bröllop. Vi kommer bjuda 30-35 st, tänkte att dom kunde ta typ en weekend. Men men, det för väl lösa sig. Hoppas det är en del som följer med ändå... Någon av er som har bra tips på hotell i Alcudia?

• Mallorca13

Sanna87: Ja vi får hoppas att våra gäster känner så! Vi vill gifta oss i slutet av maj. Så det lutar åt torsdagen den 23e:) Jag har varit på mallorca många gånger. Även jobbat där, ändå känns det som man är helt nollställd nu, haha. Kommer ni har stora bröllop? Verkar som Om många ska gifta sig i Alcanada och sen ha bröllopsmiddagen på La Terazz. Kommer ni ha dans o så efter middagen? Vi räknar med att bli ca 20-25st. Kommer bjuda 30-35. Antar att inte alla kommer.. Så nu försöker jag att deala med hotell i Alcudia så vi får bra pris.. Vore kul om alla(dom flesta) bor på samma hotell.

• Mallorca13

Okej vad mysigt!! Vi har haft lite kontakt med Charlotte från Mallorca bröllop. Känns som om vi måste bestämma oss snart om vi ska anlita henne, men det lutar faktiskt åt det. Kan vara skönt att slippa fixa och pussla ihop allt själv. Hon hade något ställe som hon trodde skulle passa oss, enligt våra önskemål. Vill bara ha datumen bokad så det hela känns mer verkligt!! Hur kom det sig att ni valde Mallorca?

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia