-
Sanna87 skrev 2012-11-05 17:21:22 följande:Åhh, börjar bli frustrerad och en aning småarg nu faktiskt, väntar fortfrande på våra bilder från Johanna, mejlade förra veckan och uttryckte bokstavligen att vi hoppas vi hinner få dem INNAN jul. Åhh, hade jag vetat att det skulle ta så väldans lång tid för henne så hade jag nog hellre bett en förbipasserande tagit bilderna!! man hinner ju gå miste om alla julerbjudanden man får nu från fotoföretag.Jag väntar också på bilder från Johanna. Skickade vilka bilder vi ville ha för snart fyra veckor sedan, och har inte fått så mycket som ett bekräftelsemail på att hon tagit emot listan. Har nu skickat och frågat hur det går med bilderna, men när jag ser att ni andra inte heller fått nåt mailsvar tror jag ju inte att jag kommer få det heller. Himla oprofessionellt tycker jag! Jag hade också hoppats på att få bilderna innan jul så jag kan ge bort bilder till familjen i julklapp. Hur lång tid kan det ta liksom?? Så himla mycket redigerar hon väl inte?Guanaca skrev 2012-11-15 14:18:13 följande:Härligt att ni fått bilderna MelT! Men hur lång tid tog det? Jag får inte ens svar på mail från vår fotograf nu. Har sett på hennes Facebooksida att hon har erbjudande på julfotograferingar typ, så hon har säkert mycket jobb nu om alla vill foto sina barn för att ge bort i julklapp. Tycker att hon väl borde avsluta sina pågående jobb först Ser inte ut som om vi kommer hinna beställa några bröllopsbilder till jul :@
-
Ja jag gifte mig i Palma i september. Vi var lite sega med att välja ut vilka bilder vi ville ha men hade jag vetat att det skulle ta så himla lång tid att få bilderna hade vi kanske skyndat oss lite mer. Tycker i alla fall att det är oerhört dåligt att ingen av våra fotografer svarar på mail. Johanna är ju rekommenderad av Svenska kyrkan så då räknar man ju med att hon är seriös.
-
Jag funderar på att ringa henne istället. Det är två bilder som jag känner att jag måste få innan den 6 december. Skiter i vad hon gör med de andra, hon kan få vänta i flera månader om hon vill innan hon fixar till dem. Hon som var vittne på vårt bröllop hade cancer och hon förlorade kampen nu i måndags. På minnesstunden efter begravningen ska hennes man visa bildspel och jag skulle så gärna vilja ha med bilderna från vårt bröllop där. Tror ni hon läser mailen man skickar? Om jag skriver och förklarar kanske hon kan skynda sig lite med de två bilderna och ta de andra senare.
-
Sanna87: Hon svarade dagen efter jag mailade och förklarade läget. Fick bilderna på min väninna efter en vecka så de blev med i bildspelet på minnesstunden. Hon skrev även att vi skulle få resten av bilderna i början av december. Än har jag inte fått några men nu är det ändå försent att beställa fotoböcker till jul så det känns som att det kvittar.