• lotjen

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Hej alla ni som redan är gifta,
    Läser ni denna tråd fortfarande??

Vi har precis bokat vigsel på Mallorca i juni. Har inte alls börjat med förberelserna än.... bara bokat själva vigseln. Vi gifter oss i Alcanada redan kl 13 på dagen - enda lediga tiden tyvärr. Önskar ta emot era tips på vad vi kan göra för trevligt efteråt? Innan middagen senare på em/kväll. Vi reser tillsammans med våra barn samt goda vänner och deras barn. Alltså inga släktingar och bröllopet är hemligt Flört. Vi skall bo på Sumwing resort, Alcudia. Funderar på om det känns ok att ha bröllopsmiddag på hotellet eller kan ni rekommendera bra ställen i närheten? 

Tacksam för tips!

• lotjen

Tack Guanaca för tipsen!! Har tänkt boka en bukett via kyrkan, det känns smidigast. Vi kommer ner en tisdag och vigseln är på torsdag. Funderar på om vi ska ägna onsdagen åt att fixa till någon picnic att ha efter... Jag har egentligen tänkt att vi skall boka fotograf men blir lite tveksam när jag läser era kommentarer om hur lång tid det tar innan bilderna kommer Rynkar på näsan. Tror jag kollar med våra vänner om de anser sig vara bra fotografer istället.

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia