• Sanna87

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Annelie - tack så mycket. Jag kikade också på klänning från jrnjenhouse innan jag hittade min. Har också läst en del här på BT ommdem och det verkar dem dem flesta vart nöjda och fått sina klänningar i tid. Vad är det för klänning du har hittat?? Åh, vad ska ni har för typ av fest? Ska ni vaa hemma eller ska numera lokal?? Vi har också funderat enkel del över festen och vi skulle ju gärna vilja ha den ganska snabbt efter vi kommit hem, innan det blir för kallt,hade velat vara ute i tädgården i ett sånt där partytält. Vi har funderat på typ buffé med lite kallskuret, potatisgratäng, potatissallad och en massa olika frukter. Känns enkelt och bra, sen blir det typ engångstallrikar för hela slanten, haha. Så vi har med funderat på om vi ska skicka inbjudningar nu. Så alla har en chans att hinna boka upp den kvällen.

• Sanna87

Vitvå - härligt att klänning är fixad och att ringarna klara, måste mäta mitt ringmått och beställa ring snarast. =)

• Sanna87

Vilken aktivitet det varit här, Kul!! Välkommen lufthamn :) komhem från Gbg idag efter en helg där med familjen. Imorgon kväll väntar jobb igen.

• Sanna87

Oj oj, hade skrivt ett långt inlägg till dig Guanaca när ipaden levde sitt egna liv, suck!! Gud vilken fin ring Guanaca. Det var en jättefin klänning du hittat, kul att du äntligen hitta rätt, skorna tror jag kommer bli jättefina till klänningen. Låter bra med smyckena med tycker jag. Kul att vi har så lika smak :) fattas bara att vi hade haft samma datum med :p Jag vet inte riktigt vad ska ha för smycken än, inte vad jag ska ha för skor heller. Känns som det är mkt jag inte vet nu, haha.

• Sanna87

Annelie - jättefin klänning. Roligtnatt ni beställt inbjudningskort, vi har inte riktigt kommit fram till hur viska göra ännu. Om vi ska vänta eller m viska avslöja det innan och buda in till fest. Svårt val tycker jag. Vi vill ju nåd ha det hemligt samtidigt som det där med festen väger också. Roligt att ni hyrt lokal. Vi har folkets hus här hemma som är populärt och många sm hyr, kanske ska kolla upp vad det skulle kosta att hyra det så kanske vi kan vänta lite med festen ochnden hemma istället. Känns ändå som att en fest ute i september är lite vanskligt, det har ju inte varit toppenväder direkt hittills.

• Sanna87

Annelie - vad roligt att ni får iväg korten. Glömde skriva det sist men jag tittade på precis samma klänning som dig innan jag bestämde mig för min. Tittade på en liknande på flera olika ställen bl.a. en sm sålde via gradera men hon hade nye fått bra betyg för sin klänning. Men jenjenhouse har ju fått många nöjda betyg här på BT så vi hoppas den blir lika fin som den ser ut :) Så krångligt med min ring, den butiken jag hittat den i har inga ringmått man kan låna hem gratis så jag måste ta mig in till en befintlig butik för att mäta mitt finger för att sen kunna beställa. Det krångliga är ju bara att jag jobbar så mkt nu så jag hinner ju aldrig åka in till stan. Suck.

• Sanna87

Annelie - vi åker den 28 augusti, så det är lite drygt en månad kvar. Men visst går tiden fort, särskilt en månad, så jag börjar känna mig lite stressad...

Har mkt kvar att fixa... måste köpa smink och öva upp lite sminkteknik, se ut hur jag ska ha håret, barnen måste ha kläder, sambon måste ha kläder, ringen måste beställas, sambons ring måste putsas upp och omgraveras, måste skaffa pass till mig och barnen, måste skaffa fram en resväska till, se ut ett par skor och smycken, tvätta upp klänningen och skaffa en väska till den. Hitta en passande bh...
    och så jobbar jag givetvis jättemycket nu, har 3 fulbokade veckor nu så snacka om att jag börjar känna paniken komma krypande...

imorgon är min enda lediga dag denna veckan, hur sjutton ska man hinna???

Funderade på örhängen, jag har ett par guldörhängen som jag fått utav sambon, dem är som "ploppar" eler vad man ska säga, det är inga som hänger eller så om ni förstår vad jag menar, haha... kan man ha sådana eller blir dem för små tror ni, jag är ju inte jättemycket för stora blingbling i örona direkt...

• Sanna87
    Mallis12- hur bev klänningen då med underkjol, kikade på din blogg igår, väldigt fin kllänning tycker jag.
    Härligt att ni hämtat ut ringarna, jag ska åka in till stan idag när man2be kommer hem med bilen och prova ut vilken storlek jag har p fingret, sen blir det till å hem å beställa ringen =)

Tror en butik blir sur för att man bara provar ut sin storlek på fingret utan att köpa ngn ring??
  • Sanna87

Mallis12 - varför säger dem att man behöver större storlek i en bred ring??

• Sanna87

Guanaca - jo, det känns ju extra roligt att jag fått dem av honom, men det är inte nya direkt, har använt dem säkert tusentals gånger, men jag ääälskar dem... fick dem för säkert 5 år sedan utav honom, haha. så inte jätteroligt kanske. men känner väl att dem liksom har en särskild plats i mitt hjärta Solig

skulle beställa hem lite smink nu från elf, men typ allt var slut, dem hade 4 utav 13 produkter som jag tänkte beställa... roligt roligt... hoppas dem hinner fylla på så jag hinner beställa och få hem det innan vi åker...

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia