Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
![Glad Glad](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Nu har jag beställt ett armband, hittade det rätta idag, det kommer från love and be proud, heter tärna och kostade 230:-
Det blev ingen blå pärla då jag föll mer för den lila, den är mer jag. Så det där med "någonting blått" får jag nog lösa på annat sätt, om jag inte struntar i det helt.
Här är iallafall en bild på armbandet, på hjärtat kommer det stå Mallorca 30/8 2012 med svart text.
Hoppas det är lika fint i verkligheten
Guanaca - ahh, attans också. men färgen har vi ju gemensamt då iallafall, hihi..
Tyckte det var fint när pärlorna var sådär omjämna, inte helt runda, sådana pärlor tycker jag inte så mkt om.
Mallis12 - Vad synd att det är för sent att beställa för dig, men du kanske kan satsa på ett som egen liten bröllopspresent som väntar när ni kommer hem
jag funderade på att beställa ett kulhalsband därifrån sedan med barnens namn. Dem hade ju såå himla mkt fint till väldigt bra priser tycker jag. Jag har kikat på namnhalsband från amanda egilsson innan men där är ju priserna helt andra..
Mallis12 - låter som en fin ide med en blå skyddsängel