Hej på er! Stort grattis till Mallis12 o Vitvå!! Hoppas ni hade fantastiska dagar!! :)
Mallis12: jag beställde oxå bukett från kyrkan, lika som du fast endast röda rosor, blev oxå jättefin!! Jag valde dock att lämna min bukett, så jag har inga tips på hur man får hem den.. Har vackra bilder kvar på den istället! :)
Såg er diskussion om kaffet, jag uppfattade det som att de var tacksamma om man gjorde det, men upplevde absolut inte det som nåt krav.
Jag har fått några bilder nu via dropbox, fantastiskt fina, väntar nu tålmodigt på cdn som jag hoppas kommer i nästa vecka!
Sanna87: Du är näst på tur vad jag förstår! Spännande!! :) Livet som gift, haha, ja det är ungefär som förut, men jag hade inte heller väntat mig nån större förändring, men visst, man har två ringar nu, o känslan är ju ändå lite annorlunda. Det är även svårt att säga "min man", man är så van att säga "min sambo" hehe o så har vi fått lite presenter från våra närmaste, fantastiskt vad några har gjort!!
Kan ju nämna att en av mina vänner satt nästan en vecka i sträck o broderade en fin tavla m ett brudpar på, hon brukar INTE göra sånt annars, :) o dessutom, vi har en historia av att gå o se ett dansband som vi gillar o har gjort sen gymnasietiden ihop, o sist hon var dit o hade fått veta att jag gift mig, filmade hon in en hälsning från en av killarna till mig!!! (vi bor nu 100mil ifrån varann så vi kan inte gå ihop lika ofta) Det är vänskap det!!
Ska göra några fina tackkort sen när vi fått bilderna!
Ha det gott alla blivande brudar/ gifta brudar!! :)