• Anonym (utan klänning)

någon som beställt från bon prix?

ja, nu är det två veckor sedan jag beställde en klänning från bon prix. mot faktura som väl är. för ingen klänning har dykt upp än............ Rynkar på näsan 

googlade nu på företaget och fick läsa både positiva och negativa omdömen. kommer jag få min klänning eller är det bara att ge sig ut på jakt efter annan klänning??

• Svar på tråden någon som beställt från bon prix?
  • Evillina

Jag beställde en känning från dem 13 nov och fick klänningen den 25 nov. Så de är lite sega. Men klänningen var bra förutom att den var lite stor (men det ska jag fixa till själv). Hellre att de är förstora än för små. Så i det hela är jag rätt nöjd förutom att det tog lite väl lång tid att beställa från dem. 

Ge dem några dagar till om du kan, annars kanske du kan maila eller ringa och fråga dem?

Hoppas du får din klänning snart!

• daniiel

Jag har beställt fyra gånger därifrån och det har aldrig varit några problem, men ganska långa leveranstider. Det har tagit närmare 3 veckor alla gånger innan kläderna kommit. Kläderna som kommit har varit jättebra dock :)

Hoppas din klänning dyker upp snart! :)

• Lebendig

Jag har också ofta beställt från Bonprix, men som daniiel säger så är det ofta lång leveranstid men helt ok kvalitet på kläderna. Något stora i strl. Ibland har jag fått vänta över en månad på kläderna. De är dock väldigt lättsamma att ha att göra med på deras kundtjänst.  

• SaraJoakim

Jag beställde innan den 18 december och då var det garanti på att sakerna skulle komma innan jul; sakerna kom igår den 27 december. Kul när jag beställt julklänning där.... Dessutom var klänningen i trikå, på bilden såg den stickad ut - stor miss av mig men besvikelsen var stor ändå! Jag hade ju väntat mig en mysig stickad klänning... Ska nog behålla den ändå för jag tyckte den va fin på. Har inte betalat än. Men alla våra kläder inklusive skor kom. Min blivande köpte underkläder som jag tror ska passa och min blivande svärmor skor, som såg helt okej ut. Dom skulle vara vita men såg lite mingröna ut.. det är väl enda riktiga missen för oss (det står vit på förpackningen också).

Ang. storlekar.
    Jag är 158 cm lång, B på bysten, "normal viktig", varierar i storlek men är i snitt 36/38 beroende på vilka märken kläderna har. På Bonprix beställde jag 32/34 eftersom jag läst att de är stora i storlekarna.  
    Både klänningen och tröjan jag köpte satt perfekt! Klänningen var figurnära, man såg fortfarande smal ut och urigningen var fint samt att den satt bra över byst och rumpa. Längden var också som "förutspått". Modellen på tröjan var löst sittande och fluffig/luftig med tight resår midjan för att skapa ett liv, även den här satt perfekt.

Lycka till! Jag tror jag kommer beställa igen. Jag gillade att det fanns mycket romantiska/countryaktiga kläder :)

• Chicita

Jag handlade underkläder och några baströjor där innan jul.
    Beställde den 15:e och fick kläderna den 22:a

Jag beställde en av BH:arna i samma kupa som dom andra, men storleken mindre under byst mot vad deras storlekstabell sa, och den satt rätt bra, kanske så att jag hade kunnat ta en storlek mindre under byst till och med.
    Dom andra två var bygel-lösa bh:ar, vilket jag inte använder annars. Men jag ville ha något bekvämt nu när jag ska hoppa in lite mer på hotellets städavdelning och tänkte att det borde vara bättre än sportbh i alla fall.
    Dom var stora både i kupor och under byst. Men det var inte så illa att jag inte kan använda dom. Och dom var billiga Flört
    Så jag kommer att korta av bandet bak bara och eventuellt sätta en söm på sidan/undersidan av kupan för att minska den lite och ge mer stöd...
    Trosorna som jag beställde där var nog dom skönaste jag haft på länge. Bra kvalité (kraftigt tyg trots att det var mjukt)
    Tröjorna var lite annorlunda i färgerna än vad jag tänkte mig. Men jag har en ny dator och inte van vid dess färgåtergivning än. Men det var inte så att jag reagerade och tänkte att jag hade fått fel...
    Dom var bra i storlek (kanske aningen stora, men dom krymper säkert någon procent i tvätten sen i alla fall) och kändes som om det var bra kvalité på dom också. Tjockare än vanliga T-shirts men kostade mindre Skrattande

Svar på tråden någon som beställt från bon prix?