Jag beställde innan den 18 december och då var det garanti på att sakerna skulle komma innan jul; sakerna kom igår den 27 december. Kul när jag beställt julklänning där.... Dessutom var klänningen i trikå, på bilden såg den stickad ut - stor miss av mig men besvikelsen var stor ändå! Jag hade ju väntat mig en mysig stickad klänning... Ska nog behålla den ändå för jag tyckte den va fin på. Har inte betalat än. Men alla våra kläder inklusive skor kom. Min blivande köpte underkläder som jag tror ska passa och min blivande svärmor skor, som såg helt okej ut. Dom skulle vara vita men såg lite mingröna ut.. det är väl enda riktiga missen för oss (det står vit på förpackningen också).
Ang. storlekar.
Jag är 158 cm lång, B på bysten, "normal viktig", varierar i storlek men är i snitt 36/38 beroende på vilka märken kläderna har. På Bonprix beställde jag 32/34 eftersom jag läst att de är stora i storlekarna.
Både klänningen och tröjan jag köpte satt perfekt! Klänningen var figurnära, man såg fortfarande smal ut och urigningen var fint samt att den satt bra över byst och rumpa. Längden var också som "förutspått". Modellen på tröjan var löst sittande och fluffig/luftig med tight resår midjan för att skapa ett liv, även den här satt perfekt.
Lycka till! Jag tror jag kommer beställa igen. Jag gillade att det fanns mycket romantiska/countryaktiga kläder :)