någon som beställt från bon prix?
Jag handlade underkläder och några baströjor där innan jul.
Beställde den 15:e och fick kläderna den 22:a
Jag beställde en av BH:arna i samma kupa som dom andra, men storleken mindre under byst mot vad deras storlekstabell sa, och den satt rätt bra, kanske så att jag hade kunnat ta en storlek mindre under byst till och med.
Dom andra två var bygel-lösa bh:ar, vilket jag inte använder annars. Men jag ville ha något bekvämt nu när jag ska hoppa in lite mer på hotellets städavdelning och tänkte att det borde vara bättre än sportbh i alla fall.
Dom var stora både i kupor och under byst. Men det var inte så illa att jag inte kan använda dom. Och dom var billiga
Så jag kommer att korta av bandet bak bara och eventuellt sätta en söm på sidan/undersidan av kupan för att minska den lite och ge mer stöd...
Trosorna som jag beställde där var nog dom skönaste jag haft på länge. Bra kvalité (kraftigt tyg trots att det var mjukt)
Tröjorna var lite annorlunda i färgerna än vad jag tänkte mig. Men jag har en ny dator och inte van vid dess färgåtergivning än. Men det var inte så att jag reagerade och tänkte att jag hade fått fel...
Dom var bra i storlek (kanske aningen stora, men dom krymper säkert någon procent i tvätten sen i alla fall) och kändes som om det var bra kvalité på dom också. Tjockare än vanliga T-shirts men kostade mindre