Inlägg från: Styrka |Visa alla inlägg
  • Styrka

royal carrabean,erfarenheter tips?

Min farmor tog en medelhavskryssning med dem för någon vinter sedan, hon tyckte den var väldigt fin! hon uppskattade utflykterna och det varma vädret och bekvämligheten ombord.

Mamma och pappa åkte med dem till karibien två gånger, och älskade det! De älskar fartygen, lyxen, att var aute på havet, och göra landstigningar på så många olika exitiska platser, de vita sandstränderna. De är fulla med berättelser om fartygen, alla upplevelser, shopping, den goda maten, den fantastiska servicen, you name it! Vi var oxå sugna på att ta en kryssning som bröllopsresa, men lutar nu åt att vi åker till Aruba i två veckor istället. Då åker man direkt till resmålet och stannar sedan där. Vi tyckte det lät jobbigt att först åka till paris och byta flyg till miami, sova över där och sen ta båten från miami. Min sambo vill bojkotta europa på bröllopsresan, och tycker att dit kan man åka vilken semester som helst. Jag fogar mig gärna! Men en sådan kryssning i medlehavet måste vara lika fin som den i karibien, lyxen och servicen och klimatet är ju (snudd på) densamma! Ni kommer få en underbar resa! *övertygad*

Svar på tråden royal carrabean,erfarenheter tips?