Inlägg från: Stjärnfall |Visa alla inlägg
  • Stjärnfall

Danidos ringar i butik?

Hej!

Jag har blivit helt förälskad i Danidos ringar. Men jag hittar dom bara på olika hemsidor som leverar via post

Jag vill så gärna se dom på nära håll samt prova ut dom. Så min fråga är om ni känner till någon butik i stockholm som säljer dom.

• Svar på tråden Danidos ringar i butik?
  • Stjärnfall

TheD/ Lilla My 76: TACK så jätte jätte mkt!!! Nu är jag så himla glad och ska så fort jag får möjlighet besöka dom butikerna

Fröken Sassa: Vilken undebar ring du kommer få !!!

• Stjärnfall

Fröken sassa: Jag vill jätte gärna se bilder men kunde ionte komma in på dina bilder

Lilla My 76: jag har inet hunnit dit ännu . Men jag längtar verkligen såå mkt efter att få testa dom!!

• Stjärnfall

Åh GrATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Stjärnfall

Fröken Sassa: Jätte fina!! vad kostade dina?

Jag funderar på dom två I alla fall den till höger sen den till vänster vill jag i alal fall ha en likande. Dom heter Célon Princess.

• Stjärnfall

Fröken sassa: Vilken butik köpte du dina ringar i? Och är dom öppna för ändringar?

Jag själv älskar den ringen med tre stenar MEN skulle gärna vilja ha fler små diamanter på sidorna. Skulle dom kunna göra en sån ring till oss tror du?

Och du har så rätt så, det rä ett smycke du kommer bära med dig genom livet och inget som kommer ligga i byrålådan

Svar på tråden Danidos ringar i butik?