Inlägg från: Fröken Sassa |Visa alla inlägg
  • Fröken Sassa

Danidos ringar i butik?

Danidos har de fiiiiiiiiiiiiiiiiinaste ringarna! Fast jag är väl lite opartisk då jag snart får en Diora Princess på fingret ;) Så sjukt vackra modeller har dom, fina på bild/näter - tusen gånger vackrare i verkligheten!

Nu vet jag inte vart de finns just i sthlm men det verkar ovanstående ha bättre koll på. Ville bara peppa dig till att leta upp dom haha!

Kram & lycka till!

• Fröken Sassa
    Stjärnfall skrev 2011-12-02 08:25:28 följande:

TheD/ Lilla My 76: TACK så jätte jätte mkt!!! Nu är jag så himla glad och ska så fort jag får möjlighet besöka dom butikerna

Fröken Sassa: Vilken undebar ring du kommer få !!!

YES! Skämt åsido så är jag så sjukt glad över att min skatt tyckt att det var denna ringen som skulle bli vår vigselring. Jag som innan frieriet aldrig haft ett enda äkta smycke på mig haha! Vill du se en bild på hur den modellen ser ut på ett verkligt finger kan du kolla på min sida, där ligger nog en. Så oerhört mycket finare än produktbilderna. Och det gäller ALLA Danidosringar. Provade typ varenda en bara för att man kunde ;)
  • Fröken Sassa
    Stjärnfall skrev 2011-12-12 08:38:43 följande:

Fröken sassa: Jag vill jätte gärna se bilder men kunde ionte komma in på dina bilder

Lilla My 76: jag har inet hunnit dit ännu . Men jag längtar verkligen såå mkt efter att få testa dom!!

Då får du sen bild här istället, konstigt det där med folks bildgallerier som inte går att komma åt.  Anyways, här kommer en bild på ringen som togs förra veckan. Numera pryds den även av den tillhörande alliansringen Diora Allians som jag fick i morgongåva igår morse. Har en helt slät vitguldsring som förlovningsring men inte heller denna är med på bilden.

Får återkomma med fler bilder sen, är helt yr o bollen efter en magisk bröllopshelg :)
  • Fröken Sassa

Taaaack!

Och såhär ser de ut tillsammans, Diora Princess & Diora Allians. Lite crappig bild men ändå :)

• Fröken Sassa
    Lilla My 76 skrev 2011-12-15 10:43:28 följande:

Jättefina!

Men är du inte orolig för att du ska stöta i saker och ting med din enstensring? Jag funderar själv på en enstensring som vigselring men jag är nojig över att jag kommer att stöta i saker och ting,omedvetet alltså.

Jag får för mig att ringen kommer att gå sönder,bara nojig kanske?:)

Lite nojig är jag allt men det är nog en vanesak. Värre nu på vintern när man drar av och på vantar och grejor :) Lite för tidigt att utvärdera än sålänge men hittills har det inte varit ett problem!
    Stjärnfall skrev 2011-12-15 10:45:19 följande:

Fröken Sassa: Jätte fina!! vad kostade dina?

Jag funderar på dom två I alla fall den till höger sen den till vänster vill jag i alal fall ha en likande. Dom heter Célon Princess.

Åh vad fina! Alltså Danidos gör seriöst de snyggaste ringarna. Lite annorlunda med, eleganta men inte så traditionella eller "vanliga" om man nu får uttrycka sig så :) Vigselringen kostade 23-24.000. Alliansen (som jag för övrigt inte räknade med då jag tyckte vigselringen egentligen var alldeles för dyr) kostar typ 12.000 eller nåt sånt.

Galet! Men det är de enda äkta smyckena jag har så det går kanske jämt ut på ett livslångt smyckessamlande? Eller? ;)
Svar på tråden Danidos ringar i butik?